Gå til innhold

Acer Iconia

smAEck

Anbefalte innlegg

Acer Iconia er et nytt nettbrett som har kommet ut, så jeg lurte på om det er noen her ute som har testet det, eller overhode vet noe om det? Kunne vært tøft å skaffa seg det istedenfor ipad2, hvis det er på noe av samme nivå.

Ligger på komplett bla. Orker ikke å linke det, siden jeg ikke vet om det er lov eller ikke. Orker ikke sjekke reglementet :-)

Endret av smAEck
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

hei

jeg har en acer iconia w500 med tastarur dock

og kan rett å slett si at den er genial!!!!

hadde før ipad 1 og 2 ,men man kan ikke sammeligne den med de to da har du alt

i ett brett med nesten samme størelse som ipad.

f-eks bruker jeg ipad brodit bilholderen i bilen for denne pc-en.

liker også windows 7 på pad-en :)

touch rwsponsen er nesten samme som galaxy tab (touch på ipad kan ikke sammelihnes i den gruppen)

minus kan vare GPS som er mangler eller 3G ( men du trenger ikke tenke på den om du har iphone 4 :) )

batteriet holder hele dagen for meg ( bkuker pc-en hele tida)

Endret av supermorik
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Jeg byttet ut iPad 3/Logitech Ultrathin Keyboard Cover med Iconia W5 i går.

Nå skal det sies at jeg har bare begrenset brukserfaring foreløpig, men alt virker veldig lovende. I praksis er dette en fullverdig PC med et nettbretts brukervennlighet.

Førsteinntrykket var at IE lugget litt - men etterhvert viste det seg at det var en oppdatering som gikk i bakgrunnen. Etter neste oppstart opplevdes maskinen som like rask som en iPad.

Jeg er inntil noe annet skulle tilsi noe annet, overbevist. Den funker rett og slett veldig bra, og den er i grunn akkurat det jeg var ute etter - en bro mellom nettbrett og laptop. Hadde mer bruk for førstnevnte, enn sistnevnte.

At den ikke kjører RT er et stort pluss for oss som er avhengig av Spotify.

Glad jeg er kvitt iPaden, det kalde alu-skallet kommer jeg ikke til å savne.

Nå mangler det bare å få tak i en god 27" 2560 touch-skjerm, så er alle tre devicene (mobil, brett, stasjonær) blitt W8ere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...