Irminsûl Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Det finnes en tjeneste for amerikanere (husker ikke navn eller adresse) hvor man kan skrive inn telefonnummer, så vil mobiltelefonen bli oppringt i tilfelle man ikke finner den. Finnes det lignende gratistjenester for norske telefonnummere? Lenke til kommentar
TripleRainbow Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Vel, du er kanskje ikke ute etter at folk skal si "Nei, jeg vet ikke om noen", men... jeg har lett litt rundt etter en slik løsning selv, men uten særlig hell. Dessverre. Dermed gikk jeg faktisk til steget å kjøpe Skype-kreditt. Joda. 80 kroner er jo en liten sum, men det er kun en engangssum om du ikke glemmer hvor du har lagt den altfor ofte Det koster deg en liten krone hver gang det skjer, men... det får deg kanskje til å tenke at du bør huske hvor du legger den? Uansett, det er den beste løsningen jeg har kommet frem til. Men jeg regner kanskje med at dette er noe du allerede har tenkt på. Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2011 Forslaget ditt er ikke så dumt. Jeg kan ikke se at det ville koste Telenor et al så mye å tilby en sånn tjeneste gratis for kundene sine. Skal kontakte min operatør, Tele 2, og foreslå det. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Hvis du har Android telefon så kan du ordne slik at hvis du sender en SMS fra en annen mobil eller fra nett med en bestemt tekst så begynner den å bråke noe grusomt, selv om du har skrudd av lyden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå