Gå til innhold

USA- en hattråd

Anbefalte innlegg

Men mye av det har med amerikaniseringen av samfunnet å gjøre. Det at usa blir sett på som en slags smaragd av noen hjelper heller ikke på saken, noen mener at usa er det eneste riktige og sluker alt som kommer derifra rått.

Jeg vil heller ikke være med på å støtte et fordummende samfunn der overvektige lever i den tro om at det er de som styrer verden, og at det er de som har rett, hele tiden. Det såkalte frie landet der alt er lov. Bullshit er et annet ord for det:) Derfor prøver jeg å unngå å se på amerikanske serier og filmer

Noen fler her som ikke liker usa?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen fler her som ikke liker usa?

Jeg hater mye som USA gjoer og sier og mange tullebukker som sprer dritt rundt men jeg elsker landet generellt. Det har mange sider aa se paa, noe som er upopulaer aa gjoere i norsk media.

Det jeg hater mest er folk som har aldri bodd her og som fordoemmer landet uten aa ha mer enn en overfladisk fostaelse av landet.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Mange grunner, som feks, catching a predator programmet, dere kan selv søke på youtube og se hva det handler om, det er helt sykt hvis det der går ann, og det jeg mener med her er at det her kunne bare skjedd i usa, bare i usa er dem så syk at dem med vilje lurer folk sånn der, og ser jo på kommentaran der og, nesten alle tror seriøst at de som blir lurt der er pedofile, selvom det faktisk er langt ifra pedofili.

Det her er bare en av mange mange ting.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Mange grunner, som feks, catching a predator programmet, dere kan selv søke på youtube og se hva det handler om, det er helt sykt hvis det der går ann, og det jeg mener med her er at det her kunne bare skjedd i usa, bare i usa er dem så syk at dem med vilje lurer folk sånn der, og ser jo på kommentaran der og, nesten alle tror seriøst at de som blir lurt der er pedofile, selvom det faktisk er langt ifra pedofili.

Det her er bare en av mange mange ting.

To catch a predator ble også sendt på TvNorge i beste sendetid.

Forøvrig hater jeg også USA. Hvorfor er det sååå altfor mange grunner til.. blant annet pga de religiøse fanatikerne som dreper abortleger og som prøver å overtale jenter/kvinner som skal til å foreta en abort med direkte LØGN om at de skal hjelpe dem med alt som trengs.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Ikke noe verre enn kristene er i Norge, du overdriver.

Nei det gjør jeg så absolutt ikke. I norge så aksepterer vi hverandre og kirken er mer eller mindre mer tolerant her. I USA så er vel nærmere 90% av befolkningen religiøse, og de kristne leder grovt.

DETTE må egentlig være det kvalmeste av det hele:

http://hellhousemovie.com/

Så en dokumentar eller noe lignende hvor vi fikk se noe av ''skuespillet'' deres.. Absolutt FORKASTELIG, og jeg ble faktisk rystet av at dette er lovlig!

http://www.youtube.com/watch?v=h6CQr7uIDFs

Det er ikke ett spørsmål engang om at USA domineres av de religiøse fanatikerne.

Lenke til kommentar

noen hær som har vært i usa`?

meneskene i usa er hyggelie, snille og ikke minst hjelpsomme.

de har bare veldig dumme politikere til og representere dem.

Det blir så dumt med det "alle er så snille"-tøvet. Man finner idioter og gode mennesker i alle land.

Lenke til kommentar

Vinländarna är i sanning ett misslyckat folk. Rasblandningen genomsyrar samfundet. Den evige har slagit sina klor om riket och spridit sina vidriga irrlärors lömska etter.

Världsherraväldet skall snart övertagas av nordanrikena och blott aska skall kvarstå av det vinländska herraväldet.

Kort sagt: de är mig hatliga.

Endret av Eysteinn inn illráði
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...