Bender Rodriguez Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Hei hå, Da Riksnett kom forsvant TV på gården, det er en blindsone. Heldigvis har vi nå internett fra ICE. Står nå mellom en Parabolpakke eller InternettTV. Jeg ønsker siste alternativ, men er villedet rundt boksene. Finnes det noe som fungerer med Sumo? Hvis ikke, annbefal meg en som er brukervenlig jeg kan legge inn NRK på MVH Bender Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) Som "boks" vil vel enhver PC som lar seg koble på nettet og til TV-en være grei, men gir ICE hastighet nok til å strømme levende bilder uten hakking? Mitt inntrykk i Pasvik for to år siden var at det var litt i underkant i hastighet til at det var brukbart til dette. Men ICE har kanskje klart å øke hastigheten/kapasiteten? Har du paraboldekning, eller er du i skygge for det også? Endret 30. april 2011 av Svinks Lenke til kommentar
Bender Rodriguez Skrevet 30. april 2011 Forfatter Del Skrevet 30. april 2011 Som "boks" vil vel enhver PC som lar seg koble på nettet og til TV-en være grei, men gir ICE hastighet nok til å strømme levende bilder uten hakking? Mitt inntrykk i Pasvik for to år siden var at det var litt i underkant i hastighet til at det var brukbart til dette. Men ICE har kanskje klart å øke hastigheten/kapasiteten? Har du paraboldekning, eller er du i skygge for det også? Her oppe gir Ice meg 2.9, mer en nok Ser NRK på høyeste birate. Greia er at bestefar ikke kan PC, så ønsker en boks for han. Jobber med å få han til å starte med iPad da, der er det da NRK Nett TV. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå