Xilef Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Har tenkt å bruke 2000 - 4000??????? har tenkt på ati radeon 9800 pro Lenke til kommentar
NetFinity Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 For tiden vil jeg tro at Radeon 9800Pro er det beste alternativet du vil kunne finne til de fleste behov. Lenke til kommentar
vegeto Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 å ti kommer etterfølgeren til 9800pro egentlig Lenke til kommentar
Endre Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 å ti kommer etterfølgeren til 9800pro egentlig Det har stått litt på HW.no, her er den seneste nyheten: http://www.hardware.no/nyheter/juli03/nv40...pciexpress.html Lenke til kommentar
Pawerilo Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Er vel heller oppfølgeren til FX5900 det der :wink: . Har ikke hørt noe om neste generasjons kort fra ATi Lenke til kommentar
vegeto Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 ha i huleste er pci express , skal de begynne å bruke pci igjen Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 ha i huleste er pci express , skal de begynne å bruke pci igjen Ser du har fått med deg mye.. PCI express er noe mye bedre enn PCI og AGP, og istedt for å ha AGP og PCI så skal det bare bli PCI express. PCI express er bakoverkompitabelt med vanlig PCI kort. Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Heisann! Før du bestemmer deg, så vil jeg foreslå at du leser noen tester av korta, http://www.tomshardware.com/graphic/200307...0714/index.html og du kan lese på www.anandtech. så kjøper du det du selv synes virker rett for deg. det er uheldigvis mange fanboys her, som sier at du må kjøpe ett kort fordi de har det osv. så mitt forslag er, les noen tester...nøye...så finner du selv ut hva du synes virker mest fornuftig. Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Heisann! Før du bestemmer deg, så vil jeg foreslå at du leser noen tester av korta, http://www.tomshardware.com/graphic/200307...0714/index.html og du kan lese på www.anandtech. så kjøper du det du selv synes virker rett for deg. det er uheldigvis mange fanboys her, som sier at du må kjøpe ett kort fordi de har det osv. så mitt forslag er, les noen tester...nøye...så finner du selv ut hva du synes virker mest fornuftig. hmm, thg, tja, hvor troverdig er de da ? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Er vel heller oppfølgeren til FX5900 det der :wink: . Har ikke hørt noe om neste generasjons kort fra ATi Opsann, en liten miss. Det har stått om neste generasjons Ati også. Lenke til kommentar
vegeto Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 ha i huleste er pci express , skal de begynne å bruke pci igjen Ser du har fått med deg mye.. PCI express er noe mye bedre enn PCI og AGP, og istedt for å ha AGP og PCI så skal det bare bli PCI express. PCI express er bakoverkompitabelt med vanlig PCI kort. jeg får med meg de meste . men ikke akkurat det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå