KroenenKarl Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Hei! Jeg bygde pc og installerte windows for 30 dager siden, jeg orka ikke å drive med den koden og bare utsatte og utsatte og nå som jeg for melding om at windows MÅ aktiveres idag, så fungerer ikke koden, eller feilmeldingen jeg får er hvertfall: Kode: 0xC004F061 Programvarelisensieringstjenesten har fastslått at den angitte produktnøkkelen bake kan brukes til oppgradering, ikke til nye installasjoner. Den har kun blitt brukt 2 ganger før, og min lillebror som også bygde pc aktiverte ved å bruke nøkkelen som fulgte med i coveret. Så hvorfor funker det ikke på meg? Det er altså 1 lisens aktiverings-ting igjen... Blir evig takknemlig for raske svar, dette haster! Eventuelt noen som har nr jeg kan ringe windows og snakke med de og få ny kode eller noe i den duren? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Du har ikke en ny installasjonslisens, du har en oppgraderingslisens. Dere har kanskje kjøpt en family pack? Du kan google "activate windows 7 upgrade license". Det kommer mange resultater Lenke til kommentar
KroenenKarl Skrevet 28. april 2011 Forfatter Del Skrevet 28. april 2011 Du har ikke en ny installasjonslisens, du har en oppgraderingslisens. Dere har kanskje kjøpt en family pack? Du kan google "activate windows 7 upgrade license". Det kommer mange resultater Ja det er den! Men må jeg kjøpe en ny eller noe da? Eller googler jeg bare det du sa og finner en kode der elns for å aktivere? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Bruk denne for eksempel... Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Her er en annen. (Sikkert det samme, men forklart med andre ord. Noe som av og til kan være til god hjelp.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå