dnz2k Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Heisann, jeg har nå levd lenge på usikret nettverk, og idag kom jeg inn som admin på routeren. Trykte på " Reset access point " og internetten min koblet seg ut. Kommer ikke inn, det står bare på window ; Windows kan ikke koble seg til nettverket, eller noe sånt. Hva skal jeg gjøre?. Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 koble til med kabel og konfigurere routeren på nytt. Lenke til kommentar
dnz2k Skrevet 29. april 2011 Forfatter Del Skrevet 29. april 2011 koble til med kabel og konfigurere routeren på nytt. Lite vits når han som eier ikke vet jeg bruker.. Hørte rykte om att jeg må vente til han skrur av og på routeren sin.. Er dette sant?. Lenke til kommentar
Tristan Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 koble til med kabel og konfigurere routeren på nytt. Lite vits når han som eier ikke vet jeg bruker.. Hørte rykte om att jeg må vente til han skrur av og på routeren sin.. Er dette sant?. Jeg tror jeg ringer politiet! det du gjør er absolutt ulovelig! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Siden det du driver med nå er ulovlig tror jeg du ikke får hjelp her på Diskusjon.no Lenke til kommentar
Nexx Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 (endret) som Tristan peker ut, det du gjør er ulovlig og ikke anbefalt. EDIT: leste ikke hele posten før jeg trykte på post.. dette er ikke noe jeg støtter Endret 29. april 2011 av neruen Lenke til kommentar
Rairai Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 (endret) Sikkert bare et troll, ingen er så dum som å resette et aksesspunkt når det fungerer, og du er tilkoblet, og du ikke eier den. Trykker du på mye du ikke vet hva gjør? Du kan jo prøve å dytte den lille røde bryteren bakpå pc'en, det kan løse problemet. Endret 29. april 2011 av Rairai 3 Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 koble til med kabel og konfigurere routeren på nytt. Lite vits når han som eier ikke vet jeg bruker.. Hørte rykte om att jeg må vente til han skrur av og på routeren sin.. Er dette sant?. Mitt svar passer utmerket for den som har tilgang til routeren, vedkommende bør også sette opp litt sikkerhet tydeligvis, har visst ikke snille naboer. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 koble til med kabel og konfigurere routeren på nytt. Lite vits når han som eier ikke vet jeg bruker.. Hørte rykte om att jeg må vente til han skrur av og på routeren sin.. Er dette sant?. Nei. Du må vente til vedkommende har satt opp konfigurasjonen på nytt. En vanlig restart er ikke nok. Og som andre påpeker har du ikke lov til å kødde med andres nettverk. Derfor stenger jeg denne tråden. Du har uansett fått nok svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg