Olgadolga Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Hei. Går på dagpenger på Nav, og har fått godkjent at jeg skal ha 2200 kr i uken i brutto. Det sto også i brevet at jeg har fått en fastsatt arbeidstid i tilkallingsjobben min på 27,5 timer, ergo jeg kan ikke jobbe mer enn 27,5 på 2 uker eller så mister jeg retten til dagpenger. Nå har jeg fått penger for 2 meldekort. På det første meldekortet hadde jeg ført opp at jeg hadde jobbet 8 timer på 2 uker bare. På det andre meldekortet hadde jeg ført opp at jeg jobbet 8 + 6 timer. Altså 14 timer på 2 uker. Fikk 2440 kr for det første meldekortet og 3280 kr for det andre meldekortet. Hvorfor får jeg MER penger jo MER jeg jobber? Skal det ikke være omvendt, slik at jo mindre jeg jobber jo mer penger får jeg? Og hvorfor står det i brevet at jeg har krav på 2200 kr i uken (4400 kr per meldekort totalt), når jeg får langt under det? altså 2440 kr og 3280 kr? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 dette er sånt saksbehandlern på nav må ta seg tid til å svare på vøtt =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå