Xanman Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Jeg skal på Hovefestivalen i sommer, og vil helst ikke ta med min Xperia X10 mini i frykt av at den skal bli stjelt, mistet eller ødelagt. Derfor har jeg tenkt å skaffe meg en billig mobil med lang batterikapasitet. Den skal ikke brukes til annet enn å ringe og sende meldinger. Prisen skal være så lav som mulig, da den ikke kommer til å brukes mye. Hvilken mobil burde jeg gå for? Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Eh, hvorfor ikke bare ta med telefonen din?! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 28. april 2011 Forfatter Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Denne er jo grei? Den så grei ut, takk for tipset! Eh, hvorfor ikke bare ta med telefonen din?! Som sagt, frykter at den skal bli stjelt, mistet eller ødelagt. Det er snakk om en hel uke med fyll og fanteri. Dessuten har den ekstremt dårlig batterikapasitet. Endret 28. april 2011 av Le Professeur Lenke til kommentar
kiwinazgul Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Den så grei ut, takk for tipset! Pappa kjøpte den nylig; med lavt bruk varte den bortimot 10 dager, og med middels bruk var det nesten en hel uke! Lenke til kommentar
Kaaz Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 http://www.amobil.no/artikler/samsung_e2370_xcover/78044 Denne er uslåelig for rølpebruk, men koster litt mer. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Clas Ohlson (så du slipper frakt) 399 349 Lenke til kommentar
ACRohan Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Kjøpte en billig samsung telefon i taxfree'en på vei hjem fra Roma et par dager før jeg reiste på hove i fjor selv. €30 Eller noe, brukte den fra tirsdags morgen, til lørdagskvelden, mistet 1/5 prikker på batteriet. Så bare å finne enklest mulig telefon, med størst batteri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå