Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva skal man tro på?

Anbefalte innlegg

Hei

Dette er helt idiotisk egentlig men here goes. Selv er jeg 19, på msn snakker jeg en del

med to svenske jenter. En del måneder nå. De er begge 17 og vi skal møtes i sommer og sånn. Jeg liker hun ene (kaller henne A) og vi snakker

hver dag på msn også på skype + +. Tror også hun liker meg tilbake.

Men i det siste har venninna hennes (B) begynt å snakke om at A driver å sexchatter med en annen norsk fyr (tydeligvis stor fan av norske gutter, I dunno), men i hvertfall så merker jeg at jeg blir sjalu eller i hvertfall litt sånn "wtf". Tingen er at hu venninna(B) som sier dette er ganske tullete og man vet aldri når hun er seriøs nesten. Jeg blir helt matt av hele situasjonen og vet ikke hva jeg skal tro egentlig. Hun(B) sier ofte sånn "de er helt opp i hverandre, blir du sjalu?" da sier jeg jo at jeg ikke syns det er noe kult, men at jeg jo selvfølgelig ikke kan bestemme over henne.

Spurte hu jeg liker(A) rett ut nå for å høre om det stemte eller ikke. Hun svarer nok da hun kommer på.

Tingen er at hu venninna(B) liker tydeligvis å få meg sjalu, da hun ved andre anledninger har sagt at hun jeg liker(A) hadde

sex med en annnen fyr på en fest. Noe jeg også hørte med henne om, men dette viste seg å være løgn. Enten er hun(B) lystløgner, eller kanskje hun liker meg og vil at jeg skal mislike hun(A) jeg liker for at hun skal like meg mer. I dunno, veldig rare greier.

Burde jeg reagere på at hun muligens sexchatter med annen fyr? Jeg er fullt klar over at man ikke skal ta msn så seriøst og alt det her,

men vi har faktisk snakka sykt mye og vi har begge sagt ting vi ikke har sagt til andre og blabla. Holdt på i flere måneder dette her nå.

Vet det er ganske spesielt, er overraska selv også at d går an å like noen over msn liksom, og ikke kom med "er du sikker på at hun er den hun er?" noe jeg er sikker på, da jeg har telefonnummer også + + vi har vist hverandre tillit på alle måter egentlig.

Postet av anonym: 8909857feeacfaa1ffd18d7bf41a83ba

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Huff, høres ikke behagelig ut i det hele tatt å bli rotet i hue slik som du blir av de to.

Her er det ord mot ord, og egentlig ikke sikker på hva som er sant og usant.

Jeg foreslår at du tar matthets signalene dine på alvor og forsvinner litt vekk fra pc'en og hele msn/skype dramaet med de to. Fordi her er det tydeligvis de som roter ting til, og du skal ikke stå her å rydde opp i det.

Forsvinn litt og la det gå et par dager eller uker om nødvendig. Hvis du og jente A har så god kontakt som du beskriver det, så vil jo hun begynne å bli usikker på hvorfor du ikke snakker med henne mer. Vær litt kald og kynisk om nødvendig, men tro mot dine egne følelser og si at du er blitt lei jente B/situasjonen som har blitt rotet opp, og du synes at det kan være en dårlig ide og fortsette.

Hvis jente A, *virkelig* bryr seg om deg, så vil hun sikkert ta tak i situasjonen og få ryddet opp i det med jente B ødelegger for dere. La catfighten fortsette fordi du har ingenting med det å gjøre, og kom tilbake til henne når bullshitet er over.

Hvis jente A derimot ikke bryr seg eller tar tak, så ta det som et signal på at hun har en kvalitet som generelt er dårlig, så goodbye, good riddance, og du får større baller som ikke lar deg finne i drama bullshit og vet åssen å unngå de.

Hvorfor jente B i hele tatt gjør dette, who knows, men av erfaring så kan to jenter være best friends forever, men med en gang en gutt kommer inn i bildet, så har de ingenting imot å backstabbe hverandre til blods.

Endret av ntls
Lenke til kommentar

Hmm jeg har valgt å drite i det egentlig. Bare late som det ikke skjedde. Tror mest på hun jeg har best kontakt med (A), selv om jeg fikk et ganske kjedelig svar fra B i går da jeg spurte henne igjen. "Hun (A) hadde det, men er ikke surprised at hun sier noe annet. Du stoler mer på henne enn på meg, jeg er skuffa men ikke overrasket". Vet ikke om jeg skal tro på dette. Rop om oppmerksomhet I guess. Hun (B) fortalte også hun hadde mensen og at jeg ikke skulle prate til henne, men vi snakka etterpå og det ordna seg.

Valgte hvertfall å glemme det hele og vi prater nå som før.

Jeg velger å tolke B litt to-veis hvis man kan si det. For hun har liksom spurt "hvordan er situasjonen mellom dere? tydelig dere er mer enn venner, bryr meg om dere begge så jeg lurer" blabla. Noe som er jævlig rart når vi ikke har treffes enda engang, men likevel. xD

Mens på en annen måte så virker d som hun av og til blir fort furten når vi 3 snakker og jeg og A snakker om ting hun kanskje ikke vet noe om. Eller kanskje ikke det engang, men hun tror det. Da overreagerer hun noe sykt og bare stikker. Så er kanskje det at hun unner venninna det beste, men på en måte så liker hun meg(?) Kanskje innbilsk, men kanskje det er sånn. Who knows. Her kan man undre seg ihjel, haha. :)

Lenke til kommentar

Hmm, B kommer med veldig mange intime spørsmål i det siste. Blant annet "skulle du ha ligget med meg om du fikk sjansen?" hvordan skal jeg tolke dette. Er hun keen på meg? Er det hunt etter komplimenter? Eller generell testing fra hennes side for å se hvor mye jeg liker A? Jeg ble litt paff så jeg tullet det bort med at vi skulle jo ha trekant, så d var ingen stress. Noe vi har snakka om på tull (tror jeg). Igjen, har vært umulig å skille når B har vært seriøs siden dag én egentlig. Tingen er at jeg snakker bedre enn noen gang med A så blir litt rart når jeg ikke skjønner om B er seriøs en gang. Men men, får vente å se.

Lenke til kommentar

Usikker hva intensjonene hennes er her, keen eller ei. Men en ting er sikkert, disse jentene byr på mye drama fra før av, og mer drama kan det bli hvis det ikke blir håndtert forsvarlig.

Det KAN være at jente B faktisk liker deg, men ikke pga av hennes eget hjerte, men fordi hun rent instinktvis er interresert i deg fordi nå er jenta A det, og det gir henne bensin på konkurranse bålet hennes. Og som nevnt i forrige post så har enkelte jenter ingen problem med å backstabbe hverandre for å "vinne". Veldig dårlig second hand observarsjoner med slike jenter. Fordi de er kun ute etter å eie deg til de er lei deg.

Hadde jeg vært deg, så hadde jeg helt rederlig svart voksent på de intim spørsmålene, eller ikke svart på noe i det hele tatt hvis de er ubehagelige å svare på. Uansett prøvd å være den mer modne personen av dere tre. Du kunne spurt hva hun mente med det spørsmålet, f.eks hadde du hatt et sunt forhold med jente B og dere var glad i hverandre, så er det et selvfølge at dere ville ha hatt sex. Så kan du spørre henne hva er det hun vil frem til med å spørre deg slike spørsmål, uten at du risikerer å si/svare på noen av hennes direkte.

Med mindre du er 100% sikker på at det spør deg for å spørre om du er comfy med en trekant, så ville jeg vært rimelig kjapp med å "velge" en av de hvis du måtte velge, også respektabelt avslå slike intim spørsmål fra den andre, rett og slett fordi det er upassende da.

Lenke til kommentar

Ja, jeg pleier som regel å svare på spørsmålene, men holder som regel noe igjen. Og opptrer som den mer modne ja, skal gjøre det neste gang, spørre hva hun vil frem til er kanskje ikke så dumt. Om hun da blir seriøs, eller tuller det bort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...