Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Lurer på om samfunnsøkonomi er en relevant utdanning og ta for noen som har lyst å starte firma? Tenker ikke en liten kebab sjappe på hjørne, men gjøre noe større. Lenke til kommentar
operg Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Samfunnsøkonomi er jo i utgangspunktet en vitenskapelig rettet grad. Hvorfor ikke heller studere til siviløkonom? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Okei, siviløkonom er best å studere skal du starte bedrift? Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Du trenger strengt tatt ikke en master for å starte egen bedrift. Noen kurs i markedsføring, bedriftsøkonomi og entreprenørskap skulle holde for det meste etter min mening. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Skjønner det, men jeg har har ikke kommet ut av u.skolen enda så har lyst å gjøre så mye som mulig utav skole. Ved og ha en utdanning. Lenke til kommentar
franky12 Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Du trenger vel bare en god idé og de rette kontaktene Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Jeg er samfunnsøkonom, og utdannelsen er ikke spesielt egnet til å bli gründer. Jeg kan alltids bli selvstendig konsulent, men utdannelsen har ikke lært meg noe om formalia for å drive en bedrift. En siviløkonom er nok bedre rustet, men det beste er nok å ta en utdannelse innenfor det du har lyst til å bli gründer i og så noen enkle økonomikurs. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå