Cuneax Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Gir ut sin hittil mest avanserte spiller. Les mer Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Som jeg spurte om i en tidligere BluRay-artikkel uten at en eneste kommentar kom... hvordan er kvaliteten på disse i forhold til den på PlayStation 3? Ville man kunne utvalgt en soleklar vinner i en blindtest? Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Jeg kan tilføye kun en ting til det spørsmålet. Og det er at PS3 Slim knuser første PS3 av hva bilde kvalitet angår, det er merkelig stor forskjell av en eller annen grunn. (Testet på 90" lerret med en kalibrert Sony HW10 projektor. Jeg mener også og huske at PS3 Slim er veldig lik Sony BDP-550.) Mellom denne Marantz spilleren og en PS3 slim tror jeg ikke det er så mye forskjell. Du får derimot med deg endel mer som er av interesse i Hifi markedet, gode? dac'er for de analoge utgangene (7.1), SACD støtte og selvfølgelig sonefri ut av boksen. wtf har jeg tenkt... Endret 29. april 2011 av karl-wilhelm Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Som jeg spurte om i en tidligere BluRay-artikkel uten at en eneste kommentar kom... hvordan er kvaliteten på disse i forhold til den på PlayStation 3? Ville man kunne utvalgt en soleklar vinner i en blindtest? I en blindtest vil det nok være veldig vanskelig å se forskjell. Endret 28. april 2011 av phax Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Dette er vel den samme spilleren som Denon 2012 (Før 2011 som aldri kom ut). Har ventet på denne i mange måneder (Siden juletider) men datoen for levering flyttes stadig frem i tid. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Dyr, svær og alt det der, men sonefri er den altså ikke.. Hvorfor er det så vanskelig? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Den har ikek alt iogmed at den IKKE er sonefri Angående PS3, bildet kan du knapt se forskjell på, men har du et skiekkelig annlegg vil du merke forskjell på lyden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg