salamishit Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Jeg kjøpte et kort hvor jeg kan kjøpe ting på internett. Jeg kjøpte det jeg ville ha og har 8 kr igjen. Er det noen som har forslag hva jeg kan bruke de 8 kronene på? å bruke Ebay går helt fint :-) Endret 28. april 2011 av Ownbeef 2 Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Sjekk ut 2-dollar-sektoren på DealExtreme. Lenke til kommentar
AloBeger Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Mye fint med gratis frakt på Ebay Bare søk på ting som f.eks. Lighter... Lenke til kommentar
AloBeger Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Billig Lighter Her har du noe du kan kjøpe en del av med 8kr Litt dyrere Men fortsatt under 8kr Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Kjøp deg gavekort i nettbutikken til Scandicshine.no feks.? Da får du vertfall brukt de 8,- og kan trekke dette fra på en senere bestilling EDIT: Forutsetter at du vil kjøpe noe til bilen din ved en senere annledning. Sikkert mange andre nettbutikker som tillbyr å kjøpe gavekort også. Endret 28. april 2011 av BjerkneZ Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 28. april 2011 Forfatter Del Skrevet 28. april 2011 Kjøp deg gavekort i nettbutikken til Scandicshine.no feks.? Da får du vertfall brukt de 8,- og kan trekke dette fra på en senere bestilling EDIT: Forutsetter at du vil kjøpe noe til bilen din ved en senere annledning. Sikkert mange andre nettbutikker som tillbyr å kjøpe gavekort også. Jeg trenger ingen bilprodukter siden jeg ikke har bil, men takk for svar :-) Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Kjøp deg gavekort i nettbutikken til Scandicshine.no feks.? Da får du vertfall brukt de 8,- og kan trekke dette fra på en senere bestilling EDIT: Forutsetter at du vil kjøpe noe til bilen din ved en senere annledning. Sikkert mange andre nettbutikker som tillbyr å kjøpe gavekort også. Jeg trenger ingen bilprodukter siden jeg ikke har bil, men takk for svar :-) Ellers så kan du sikkert gi de til veldedighet. Finnes sikkert sider hvor du kan gi donasjoner ved hjelp av kortet. Da støtter du en god sak også 2 Lenke til kommentar
AloBeger Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Er ikke helt sikker på om det er noen veldedighet på nett som tar imot 8kr For det meste hele tall som 50, 100, 200 osv. Men det hadde vært fint å gi det til noe som kan hjelpe andre. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Problem løst: http://www.reddbarna.no/stoett-redd-barna/stoett-oss-oekonomisk/gi-en-gave/gi-et-bidrag Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 28. april 2011 Forfatter Del Skrevet 28. april 2011 Da har jeg gitt den enorme summen på hele 8kr til Redd Barna :-) takker for svar folkens. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 8kr. er vel en bedre middag for to der nede det Nå kan du sovne i dag med god samvittighet.. hehe Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Da har jeg gitt den enorme summen på hele 8kr til Redd Barna :-) takker for svar folkens. Nej! Har du icke visdom till sinnes nog att inse att penningarna går till afrika och andra hedniska länder. Låt dem förgås. Kräv kronorna åter igen. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå