G Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Er dette riktig del av forumet å poste dette på? Storebrand og Storebrand Bank sine hjemmesider er utilgjengelige, selv med IP-adresse i URL-feltet så kommer jeg fram, men innloggingen i nettbanken er nede. Noe kundeservice har en automelding for når du kontakter dem på telefon. Det jeg lurer på er om Storebrand Bank har hyppige problemer. Jeg er nemlig ganske ny kunde uten for mye erfaring med nettbanksystemet deres. Er Storebrand Bank en pålitelig nettbank? Endret 28. april 2011 av G Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Har hatt Storebrand i flere år og må si meg godt fornøyd. Dagens feil ligger forøvrig hos EDB Ergogroup. http://www.tu.no/it/article285686.ece Lenke til kommentar
PerB Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Til hovedspørsmålet ditt "Storebrand Bank - er nettbanken pålitelig?" Her vil jeg svare ja. Med hensyn til nettbanker (generellt) er det fatisk din PC som er det svakeste ledd (og kan gi kjeltringer tilgang til dine penger). Lenke til kommentar
KS Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 De fleste banker driftes vel av EDB? Vanskelig å si at en kunde hos EDB er mer upålitelig enn en annen kunde hos EDB. Lenke til kommentar
G Skrevet 29. april 2011 Forfatter Del Skrevet 29. april 2011 Jeg synes det er dårlig redundans da. For jeg synes det var nede unødvendig lenge ihvertfall, og det midt i den beste tiden på dagen. Lenke til kommentar
KS Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Dagens Næringsliv i dag: 90% av norske banker bruker EDB. Kun Fokus og Terra-bankene har en annen systemleverandør. Lenke til kommentar
G Skrevet 12. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2011 (endret) Nå er det hikke igjen ved regningsbetalingen. Får ikke lastet side fra bankportal2.edb.com Kan ikke bankene bare si opp avtalen med dem, og finne seg en ny samarbeidspartner? EDIT: Storebrands "Ring meg"-tjeneste ser ut til å ha hikke også. Kanskje det er stor pågang, og at det henger sammen med EDB.com ? Endret 12. mai 2011 av G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå