Gå til innhold

BK: ute i vogn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utsnittet/komponeringen er fin, kanskje litt for mørkt på høyre side "skyggen", også kontakten med motivet er fin.

Det er historien som bildet gir jeg ikke er komfortabel med "hvis meningen var og ta et portrettfoto av dattera deres", dette kunne vært tatt i en krigssone/katastrofeområdet, grunnen er utvelgelse av farge-rom, dysterheten i fargene samt den rotete bakgrunnen gir meg denne type assosiasjoner.

Lenke til kommentar

Takk for tilbakemeldinger! Når det gjelder historien til bildet, så var dette mer et snapshot enn ett portrettfoto, og i så måte så stemmer katastrofeområdeassosiasjonene da alt rundt meg tenderer mot fullstendig kaos når jeg er aleine med mine 3 barn fra 0-7 år ;)

Når det gjelder at bildet er litt mørkt på høyresiden, så er jeg enig i det; har fått det ut på papirformat og ser det tydeligere der.

Lenke til kommentar

Flott bilde, men vet ikke helt om den systres stemingen jeg ser i bildet kanskje passet helt?

Du ville kasnkje egentlig hatt et bilde av et smilende barn?

Men hvis meningen var nettop det dystre bildet, som kan se ut som et krigsområdet. Da har du truffet godt, veldig godt. Eneste måtte vært å ta lysne opp litt til høyre, så hadde det vært 9/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...