trond150 Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 To skolegutter her fra 10 klasse må ha en liten spørreundersøkelse i sammenheng med skoleprosjekt. Så det dere skal svare på er: - Røyker du? - Har du prøvd å røyke? - Hvis du har røykt eller røyker, hvorfor begynte du? - Eventuelt, hvorfor røyker du ikke? - Tror du at du kommer til å røyke om 10 år? Takk for at du svarer på spørreundersøkelsen, det vil hjelpe oss mye i skolearbeidet! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 To skolegutter her fra 10 klasse må ha en liten spørreundersøkelse i sammenheng med skoleprosjekt. Så det dere skal svare på er: - Røyker du? - Har du prøvd å røyke? - Hvis du har røykt eller røyker, hvorfor begynte du? - Eventuelt, hvorfor røyker du ikke? - Tror du at du kommer til å røyke om 10 år? Takk for at du svarer på spørreundersøkelsen, det vil hjelpe oss mye i skolearbeidet! Nei Nei - Aldri tiltalt meg, smaker herk... Nei Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Sett opp en poll Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 - Røyker du? Nei, kanskje tar en skjelden gang på fest eller når det er god stemning ved stranda. - Har du prøvd å røyke? Ja - Hvis du har røykt eller røyker, hvorfor begynte du? Röyket i 1år, da var det en blanding av at det var kult og ikke minst godt. - Eventuelt, hvorfor røyker du ikke? Pga helse og penger - Tror du at du kommer til å røyke om 10 år? nei Lenke til kommentar
Error Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 - Røyker du? Nei - Har du prøvd å røyke? Nei - Hvis du har røykt eller røyker, hvorfor begynte du? Nei - Eventuelt, hvorfor røyker du ikke? Dyrt, lukter, gir stygge tenner, helsefarlig, får et mye mer slitent ansikt, dårligere kondis osv - Tror du at du kommer til å røyke om 10 år? Nei Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Nei Njet Nei Og atter nei Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 - Røyker du? Til tider, men ikke fast. Hender jeg tar en røykt i Sola eller på fest. - Har du prøvd å røyke? Ja - Hvis du har røykt eller røyker, hvorfor begynte du? Det var digg og kult, vet ikke helt. - Eventuelt, hvorfor røyker du ikke? Prøver å ikke røyke så mye fordi det ikke er sunt. - Tror du at du kommer til å røyke om 10 år? Ja, tror ikke jeg kommer til å slutte helt. Men igjen, røyker ikke fast så kan være jeg røyker ennå mindre om 10år. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 - Røyker du? Jeg er festrøyker, innimellom en sigg utenom fest. - Har du prøvd å røyke? ja - Hvis du har røykt eller røyker, hvorfor begynte du? det var vel "kult" hvis jeg ikke husker helt feil - Tror du at du kommer til å røyke om 10 år? Jeg kommer nok ikke til å røyke fast, da jeg helt fint har greid meg som fest-røyker i flere år nå. Lenke til kommentar
kans Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 - Røyker du? Ja - Har du prøvd å røyke? ja - Hvis du har røykt eller røyker, hvorfor begynte du? Det var jo kult, og godt - Eventuelt, hvorfor røyker du ikke? røyker fast - Tror du at du kommer til å røyke om 10 år? Vanskelig og svare på. Veldig usikker Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 - Røyker du? Nei - Har du prøvd å røyke? ja - Hvis du har røykt eller røyker, hvorfor begynte du? Det var kult på den tiden jeg prøvde det, men fant ut at det var godt i tillegg. - Eventuelt, hvorfor røyker du ikke? Det faktum at det er helseskadelig, og på grunn av økonomi. - Tror du at du kommer til å røyke om 10 år? Nei. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 - Røyker du? Nei. - Har du prøvd å røyke? Ja. - Eventuelt, hvorfor røyker du ikke? Smaken, lukten, og resten av pakka. - Tror du at du kommer til å røyke om 10 år? Nei. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 - Røyker du? på fest eller om jeg er veldig stressa da det roer ned nervene - Har du prøvd å røyke? ja - Hvis du har røykt eller røyker, hvorfor begynte du? fordi det er avslappende - Tror du at du kommer til å røyke om 10 år? ikke fast men kanskje i ny og ne Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 - Røyker du? Ja - Har du prøvd å røyke? Ja - Hvis du har røykt eller røyker, hvorfor begynte du? Jeg likte det - Eventuelt, hvorfor røyker du ikke? - Tror du at du kommer til å røyke om 10 år? Ja, trolig Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 - Røyker du? Ikke aktivt. Røyker passivt når jeg er hjemme, både mora og søstera mi er storrøykere. - Har du prøvd å røyke? Nei, med mindre du regner passiv røyking, i så fall, se over. - Eventuelt, hvorfor røyker du ikke? Mora mi er 50 år, ser ut som hun er 80, og kan ikke gå opp en bakke uten å hoste blod omtrent. Tanken på redusert pustekapasitet og kreft før jeg er 40 frister heller ikke nevneverdig. Pluss det lukter hor og helvete. - Tror du at du kommer til å røyke om 10 år? Nei, se over. Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 - Røyker du? Nei - Har du prøvd å røyke? Ja, har også røykt daglig over et halvt års periode før jeg bestemte meg å slutte fordi det var kjedlig å røyke - Hvis du har røykt eller røyker, hvorfor begynte du? Første gang jeg prøvde røyk så var det for å kødde med noen kompiser, men det var i fylla så jeg hadde ikke 100% kontroll og det ente med at jeg tok et drag. Etter det så har det vært for å roe tankene og sosialisere (festrøyking) - Eventuelt, hvorfor røyker du ikke? Har som sagt sluttet og i ettertid blitt stor motstander mot røyking. - Tror du at du kommer til å røyke om 10 år? Nei Lenke til kommentar
Musty Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 - Røyker du? Nei - Har du prøvd å røyke? Ja - Hvis du har røykt eller røyker, hvorfor begynte du? - - Eventuelt, hvorfor røyker du ikke? for det første fordi det ikke er godt. I tillegg så ser jeg ikke hvordan å være avhengig kan være godt. at ting føles bedre NÅR man tar seg en røyk, og i en kort periode etterpå, det kan jeg skjønne, men i mine øyne blir det tilsvarende "kjipt" siste tiden før man tar seg en røyk.. - Tror du at du kommer til å røyke om 10 år? Er ganske sikker på at jeg ikke kommer til å røyke, hverken om 1, 10 eller 20+ år. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 - Røyker du? Ja - Har du prøvd å røyke? Ja - Hvis du har røykt eller røyker, hvorfor begynte du? Begynte fordi det virket tøft og kanskje mere sosialt, da 9 av 10 kamerater gjorde det. Dama jeg var sammen med på den tiden røyker også. - Eventuelt, hvorfor røyker du ikke? - Tror du at du kommer til å røyke om 10 år? Håper at jeg greier å slutte i løpet av et par måneder. 95 kroner for 20 sigaretter som er med på å forkorte levetiden din er både dumt og dyrt. Faktisk eneste jeg virkelig angrer på her i livet var å starte å røyke. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) - Røyker du? - Har du prøvd å røyke? - Hvis du har røykt eller røyker, hvorfor begynte du? - Eventuelt, hvorfor røyker du ikke? - Tror du at du kommer til å røyke om 10 år? Nei Ja Prøvde av nyskjerighet Dyrt, men mest fordi jeg ble skikkelig dårlig siste gangen. Nei Endret 30. april 2011 av arjato Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 - Ja - Sier seg selv - Av egen vilje faktisk, var ingen andre på skolen som røyket, som jeg visste om that is. - Røyker! - Nei Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 - Røyker du? Nei - Har du prøvd å røyke? Ja - Hvis du har røykt eller røyker, hvorfor begynte du? Røyker ikke. - Eventuelt, hvorfor røyker du ikke? Fordi det er svært helseskadelig, lukter forferdelig og er dyrt. - Tror du at du kommer til å røyke om 10 år? Nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå