CoaX- Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Hei, har kommet gjennom første del av opptaksprøven til fotofagskolen, og er nå innkalt til intervju. Er det noen som vet hva dette går ut på? Noen andre som har kommet inn på skolen i år? Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Nå skal jeg ta ett skudd i mørket her; men jeg går ut i fra at det er ett intervju for å se hvordan du er som person, for å finne ut mere om hvorfor du vil gå på skolen, hvordan du kommer til å passe inn i klasse sammensetningen etc. Ca ett jobb intervju. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Er som cruel sier, de vil nok se hvordan du eventuelt kunne passe inn i skolens kreative miljø. De ser sannsynligvis etter et vidt spekter mennesker som får klassen dynamisk. De vil spørre om historien din, bakgrunn og kanskje også stille deg friere spørsmål som hva fotografi er for deg. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Det lureste er og være seg selv, ikke prøv å utgi deg for noe du ikke er Lenke til kommentar
CoaX- Skrevet 18. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2011 Phew, da var det overstått! Det gikk veldig bra! De ville egentlig vite mest om hva jeg drev med på fritiden, hvilke fotografer jeg har hørt om, hva som inspirerte meg, etc. Viktig å være reflektert rundt svarene sine merket jeg, så nå er jeg inne! Yihaa! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå