CoD Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Flere jeg har snakket med har problemer med at pcn låser seg med dette hk. Hva gjør man galt da? Noen som har erfaringer med dette hovedkortet? Lenke til kommentar
enC|ave Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Har samme HK jeg. Har et problem med at PCen låser seg i spill. Hvilke andre specs har du? Jeg har sett mange som har problemer med 8rda3+, TwinMOS og WD disker. Har en kammerat som har samme specs som meg, han sliter med det samme. Jeg skal snart prøve med Geil minne og en Maxtor disk. Virker det ikke da leverer jeg tilbake HKet og kjøper ett Abit NF7 V2.0. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Har 8rda3+, maxtor 120gb harddisk og Twinmos DDR333 ram. Fungerer glimrende her, og har enda ikke noe å utsette på kortet. Brikkene ved siden av cpu (mosfet eller noe) blir j... varme, men det fikser seg med noen kjølebrikker. Lenke til kommentar
CoD Skrevet 26. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2003 Du har altså maxtor harddisk og ikke wd harddisk og det funker strålande til deg? Hmmm..... er det mulig at en løsning åpenbarer seg her? Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Har også det hk'et. Ingen problemer her, alt er i skjønneste orden, og slik har det vært hele tiden Lenke til kommentar
CoD Skrevet 26. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2003 Citizenx: Hvilken harddisk har du? Lenke til kommentar
formann Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Har dere prøvd å flashe til siste bios ? Lenke til kommentar
Beelsebub Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 har litt problemer med samme hovudkort, maskinen vil ikkje starte viss eg har vifter kobla på 3 pins kontaktene, har igrunn ikkje peiling på kvifor det er sånn. Har sett litt manualen, om eg evetuelt må flytte på noen jumpere, men eg ser ingenting. Nokon som har opplevd det samme? PS! har prøvd med forskjellige vifter, og det går fint når eg seriekobler dei på 4 pins kontaktene Lenke til kommentar
CoD Skrevet 27. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2003 Formann: jess, har siste bios ja... Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Citizenx: Hvilken harddisk har du? Har èn WD 60gb og èn maxtor 160gb. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Fungerer forøvrig glimrende med vifter på 3 pins kontakter her også. Bruker nå nyeste bios, men merket ingen forskjell med den eldre bios'en. Kanskje prøve en eldre bios... Men har visst hørt at man ikke skal flashe til en eldre bios, men har gjort det flere ganger uten problem på Epox hovedkort, men ikke testet på 8rda3+. Lenke til kommentar
enC|ave Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Still Volten på minnet til 2,9, eventuelt litt ned og. Virkar fint med meg no.. Virkar det ikkje då kan de prøve å stille litt på Vcoren og hovudkortet og. Trur dei fleste netbutikkar er villige til å ta korta innat, sidan det er så stor feilprosent på dei. Ca 90%, som er frykteleg mykje. Lenke til kommentar
jarex Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 jeg har ett annet problem med dette korte det er att jeg ikke får min barton 2500+ til og funke stabilt men min xp1800 funker som bare ****** ja har prøvd og øke volt kjølechippsett og har geil ram og noen wd disker på eget kontroller kort pc'n låser seg i spill med barton cpu og har vannkjøling max cpu temp er 38c og det skal være kaldt nok og rammen min er rask nok noen som har noen løsninger ???? Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Jeg har Epox 8rda3+ Twinmos 512MB Pc3200 WD Caviar 120GB Funker = Toppers! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå