Gå til innhold

Noe galt med EPoX EP-8RDA3+?

CoD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har samme HK jeg. Har et problem med at PCen låser seg i spill.

Hvilke andre specs har du? Jeg har sett mange som har problemer med 8rda3+, TwinMOS og WD disker.

Har en kammerat som har samme specs som meg, han sliter med det samme.

Jeg skal snart prøve med Geil minne og en Maxtor disk.

Virker det ikke da leverer jeg tilbake HKet og kjøper ett Abit NF7 V2.0.

Lenke til kommentar

har litt problemer med samme hovudkort, maskinen vil ikkje starte viss eg har vifter kobla på 3 pins kontaktene, har igrunn ikkje peiling på kvifor det er sånn. Har sett litt manualen, om eg evetuelt må flytte på noen jumpere, men eg ser ingenting. Nokon som har opplevd det samme?

PS! har prøvd med forskjellige vifter, og det går fint når eg seriekobler dei på 4 pins kontaktene

Lenke til kommentar

Fungerer forøvrig glimrende med vifter på 3 pins kontakter her også.

Bruker nå nyeste bios, men merket ingen forskjell med den eldre bios'en. Kanskje prøve en eldre bios... Men har visst hørt at man ikke skal flashe til en eldre bios, men har gjort det flere ganger uten problem på Epox hovedkort, men ikke testet på 8rda3+.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Still Volten på minnet til 2,9, eventuelt litt ned og.

Virkar fint med meg no..

Virkar det ikkje då kan de prøve å stille litt på Vcoren og hovudkortet og.

Trur dei fleste netbutikkar er villige til å ta korta innat, sidan det er så stor feilprosent på dei.

Ca 90%, som er frykteleg mykje.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

jeg har ett annet problem med dette korte det er att jeg ikke får min barton 2500+ til og funke stabilt men min xp1800 funker som bare ****** ja har prøvd og øke volt kjølechippsett og har geil ram og noen wd disker på eget kontroller kort pc'n låser seg i spill med barton cpu og har vannkjøling max cpu temp er 38c og det skal være kaldt nok og rammen min er rask nok noen som har noen løsninger ????

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...