Gå til innhold

Snart klart for TrackMania 2-beta

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At TMNF med Stadium var/er gratis har da ikkenoe å si på at ingen spiller TMUF lenger, det var alltid et spill for seg selv og aldri noen form for demo og når folk liker det bedre så blir det jo bare slik

Du tror altså ikke at det er noe sammenheng mellom gratisversjonen TMNF, og det faktum at 99% av serverne nå kjører kun Stadium?

LOL, uffameg :ohmy:

De andre kampanjene er da NØYAKTIG like gode. Hadde det vært en annen kampanje enn Stadium som var gratis hadde 99% av serverne kjørt den i stedet.

Endret av DashFiss
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor de viser fram fotografier fra billøp istedet for å publisere screenshots fra spillet.

Hehe. Grafikken er relativt imponerende ja. Jeg både gleder og gruer meg til spillet kommer ut. På en side får jeg nå sett hvordan spillet ser ut på et Radeon HD 6970, på en annen side kommer studiene til å gå til helvete så snart spillet kommer ut. Trackmania er jo farlig avhengighetsskapende. Har kjøpt hvert spill i serien, siden jeg først så det originale Trackmania-spillet på Lefdal. Coveret til spillet kunne ikke forberede meg på hvor artig spillet faktisk er, og jeg har siden vært storfan av serien. Har ikke spillt så alt for mye i det siste. Men Trackmania 2 skal kjøpes.

Lenke til kommentar

Du tror altså ikke at det er noe sammenheng mellom gratisversjonen TMNF, og det faktum at 99% av serverne nå kjører kun Stadium?

LOL, uffameg :ohmy:

De andre kampanjene er da NØYAKTIG like gode. Hadde det vært en annen kampanje enn Stadium som var gratis hadde 99% av serverne kjørt den i stedet.

Selvfølgelig er det en sammenheng mellom at det er gratis og at det har flest spillere. Poenget mitt er at få spillere på de andre miljøene ikke har noe med at Stadium er gratis. At folk ikke har lyst på de andre miljøene eller rett og slett foretrekker Stadium har jo veldig lite med at Nations/Stadium er gratis

At du synes de andre miljøene er like gode er din egen mening og betyr ikke at alle andre synes det. Jeg har TMU selv og spiller kun Stadium, og jeg vet det er mange som gjør det samme

At Nations/Stadium er gratis er jo også VELDIG god reklame for TMU i sin helhet, da MANGE finner det via TMNF. Jeg kan banne på at TMU hadde hatt ENDA færre spillere om ikke Nations/stadium hadde eksistert.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig er det en sammenheng mellom at det er gratis og at det har flest spillere. Poenget mitt er at få spillere på de andre miljøene ikke har noe med at Stadium er gratis. At folk ikke har lyst på de andre miljøene eller rett og slett foretrekker Stadium har jo veldig lite med at Nations/Stadium er gratis

At du synes de andre miljøene er like gode er din egen mening og betyr ikke at alle andre synes det. Jeg har TMU selv og spiller kun Stadium, og jeg vet det er mange som gjør det samme

At Nations/Stadium er gratis er jo også VELDIG god reklame for TMU i sin helhet, da MANGE finner det via TMNF. Jeg kan banne på at TMU hadde hatt ENDA færre spillere om ikke Nations/stadium hadde eksistert.

Du begynner posten din med en stor selvmotsigelse?

Anyway, du spiller kun Stadium ja, fordi det er jo det eneste å finne på serverne. NF gir ikke verdifull reklame i det hele tatt, hva er vitsen med å kjøpe TMU når alle spiller Stadium allikevel? TMU er et av de beste bilspill som noensinne er laget, og folk spiller bare EN av 7 kampanjer pga gratisversjonen.

Greit nok, du får litt singleplayer-moro med TMU, men det er jo online det skjer - det er der du får rankingen som teller.

Folk spiller IKKE Stadium fordi de foretrekker det framfor de andre brettene - folk spiller Stadium fordi det er GRATIS.

Endret av DashFiss
Lenke til kommentar

Du begynner posten din med en stor selvmotsigelse?

Det er da ikke en selvmotsigelse. Jeg sier at det at det er FÅ SPILLERE som spiller TMU IKKE har noe med at Stadium er gratis. JA, det har flere spillere fordi det er gratis, men det har INGENTING med at det er FÅ som spiller TMU.

Anyway, du spiller kun Stadium ja, fordi det er jo det eneste å finne på serverne.

Nei, jeg spiller det fordi jeg synes det er best og jeg liker ikke de andre miljøene. Har spilt det siden det var et eget standalone spill (TMN).

NF gir ikke verdifull reklame i det hele tatt, hva er vitsen med å kjøpe TMU når alle spiller Stadium allikevel? TMU er et av de beste bilspill som noensinne er laget, og folk spiller bare EN av 7 kampanjer pga gratisversjonen.

Javel? TM med TM(O) og TMS var ikke så veldig kjent før TMN kom, og når da TMU kom var det en god del flere som kjente til serien. Det samme gjelder også nå som TMNF og TMUF eksisterer. Og igjen, her sier du at folk kun spiller det ene miljøet pga gratisversjonen, det jeg prøver å argumentere mot er at det ikke er gratisversjonen sin skyld at folk ikke spiller de andre. Som sagt, Ja, det er flere spillere på det pga det er gratis, men det er spillerne sin egne "feil" at de ikke vil, har lyst, eller gidder å gå til anskaffelse av hele pakka.

Greit nok, du får litt singleplayer-moro med TMU, men det er jo online det skjer - det er der du får rankingen som teller.

:!:

Folk spiller IKKE Stadium fordi de foretrekker det framfor de andre brettene - folk spiller Stadium fordi det er GRATIS.

Hvordan kan du svare for alle?

Hvis du fortsatt ikke skjønner hva jeg mener så gir jeg opp.

Lenke til kommentar

@Claaaes, du har helt rett, jeg spiller f.eks. ikke TMNF bare fordi det er gratis, jeg kjøper IKKE TMNUF bare fordi jeg ikke har råd/gidder å kjøpe det, det er fordi jeg ikke har noen som helst interesse for United serien. Det er det med miljøet rundt det enkle konseptet i TMNF som er noe eget.

Endret av FrihetensRegn
Lenke til kommentar

Liker hvordan du klarer å generalisere så mye ut fra din egen subjektive mening. Har selv spilt TMNF i mange år, men aldri hatt noe som helst lyst til å kjøre de andre miljøene. Selv om jeg har eid TMUF like lenge. For meg kan ikke stadium sammenlignes med de andre miljøene, mener selv det er en merkbar kvalitetsforskjell.

Stadium er jo ikke helt gratis nå uansett, så lenge du ikke liker å spille på Nadeos baner og servere, som er tidenes dårligste. Du må jo faktisk kjøpe TMUF for å spille stadium nå hvis du skal kunne utnytte det for fult.

Da er det litt rart å tenke på at denne endringen ikke har ført til noen økning blant de som spiller de andre miljøene. Ettersom de fleste, som spiller aktivt, faktisk har mulighet til å spille dem. Men likevel spiller de stadium, lurer på hvorfor.

og btw, rankings. den betyr jo absolutt ingenting :p

Lenke til kommentar

Blir så bra! Liker at det er bedre grafikk, men håper virkelig de holder det like stilrent som stadium.

For dere som sier stadium blir spilt mest pga det er gratis, så må jeg si meg helt uenig. Jeg har kjøpt hele pakken, men det er jo bare stadium som er bra.

Lenke til kommentar

TMU er ikke en gang TM spør du meg. Fysikken føles helt annerledes, kontrollene er "feil" og forferdelig forenklede, miljøet er begrenset og utvalget av "byggeklosser" er mye mindre enn de andre mer utførte og langt mer skill-krevende enviromentsa. Hele gaydium enviromentet føles ut som en billigversjon av det ordentlige spillet du finner i TMU.

Standard klagemål fra TMN snørr: "jeg får ikke til coast, det suger".... Jaja... Bare fordi du er for talentløs til å takle det, så suger det selvsagt... Typisk fjortis/drittunge.

Etter min erfaring viser det seg gang på gang at de som spiller kun gaydium, er de som "kommer fra" TMN og ikke har brukt nok tid på å bygge opp de mye mer raffinerte skillsa det krever å kjøre noslide-enviroments. De kjøpte TMU etter å ha spilt TMN en stund, i den tro at de andre 6 enviromentsa er like 5-minutter å lære-enkle som TMN er. Og når de da innser at de ikke har talent for annet enn den forenklede billigversjonen gaydium, så ender de opp på gaydium-only servere, fordi "coast suger" og lignende bortforklaringer. Siden de ikke har skillsa, havner de lengre ned på resultatlisten etter hvert løp, og dermed liker de ikke noen andre env. enn gaydium. Bortskjemte barnerumper som kun synes det er morsomt å spille hvis de har sjanse på å vinne.

Meg selv, spiller kun på no-gaydium servere. Delvis for å unngå et dårlig enviroment, delvis for å unngå drittkastingen som følger meg drittunger. Og dessverre er det sant som sies over her, etter at gratisversjonen kom ut, har folk sakte men sikkert falt fra TMU og ikke blitt erstattet av nye spillere, og de få nye som kommer til er snørrete drittunger. Mens det som er gratis, selvsagt blir mer populært. Og hva som verre er, communitiet som vi hadde tilbake i TMO og TMS tiden har blitt fullstendig rasert etter TMN kom ut. Nå for tiden har du samme kvalme, drittkastende snørrungene i TM som i alle andre gamer-communities, hvor det før TMN faktisk var et ålreit community hvor mennesker hadde respekt nok for hverandre til å ikke snakke dritt om hverandre ved første og beste anledning. Man så aldri det fatalt idiotiske uttrykket "noob" brukt i TM før TMN kom ut og dro inn massevis av 14-årige kvisete snørrklyser med tenåringskomplekser...

Gaming trenger en eller annen måte å separere ut drittunger på, dele det hele inn i voksenservere og barneservere... Gir gladelig ut kopi av passet om jeg blir garantert en server garantert fri for kvisete kvalmende snørrklyser for unge til å ha fått kroppshår og uten respekt for noe som helst. Og det gjelder alle spill, ikke bare TM. Flytt avkommet inn på en egen server og la de voksne få spille i fred uten at prepubertal selvhevdelsestrang skal ødelegge.

Endret av n0s
Lenke til kommentar

Haha, så det er greit for deg å rakke ned på Stadium, som du så fint kaller Gaydium. Og attpåtil finner på påstander som at vi ikke liker det fordi vi ikke er gode nok. Men vi kan ikke helt enkelt si at vi ikke liker de andre miljøene? Bra!

Og jeg vet ikke hvor du spiller, men det communityet du snakker om har ikke jeg lagt noe merke til. Sånn som du oppfører deg i ditt innlegg kan man jo tro at det faktisk er du som er en av de snørrungene du selv snakker om.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...