Master Skrevet 15. oktober 2001 Del Skrevet 15. oktober 2001 Jeg har et kabinett (ATX) med strømforsyning på 200 w Output. Tenkte å oppgradere, og spørsmålet er da; Kan man kjøpe nytt hovedkort, prosessor og harddisk (tenkte meg billig duron) uten å kjøpe ny strømforsyning? Maskinen har også cd-brenner i tillegg til vanlig cd-spiller. Lenke til kommentar
Dozer Skrevet 15. oktober 2001 Del Skrevet 15. oktober 2001 Hei! Jeg ville nok satset på en kraftigere trafo enn det som du har.. 300 W minimum dersom du skal ha Athlon/Duron ... Dette koster IKKE så veldig mye.. Kjøp deg eventuellt ny kasse.. Ikke spar på en så viktig ting som kasse/strømforsyning.. Du vil spare timevis med frustrasjon og stress på å ha skikkelig utstyr Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 15. oktober 2001 Del Skrevet 15. oktober 2001 300W er å anbefale, men 250W holder helt sikkert til et Duron-system. 200 wattern hadde kankje funka, men er i minste laget, ivertfall hvis du har en del godsaker. Du får kabinetter med disse strømforsyningene fra ca 600,- og oppover Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå