Zeph Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Navkoppene til felgane mine har gått sin vei og eg er på jakt etter nye. Om det er originalkopper eller dei er utan motiv spelar for så vidt liten rolle, vil berre ha noko der. Det kan sjølvsagt ikkje stå BMW, VW eller noko sånt på dei. Så billig som mogeleg, å betale over 200 kroner frå utlandet er uaktuelt. Felg: Momo Corse 17", 4-bolt. Endret 28. april 2011 av Zeph Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Felgimport.no er importør av disse. Vet ikke helt hva du forventer at slike ting skal koste, men senterkopper koster som regel litt, og 200-300 kr er ikke en så alt for gal pris. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. april 2011 Forfatter Del Skrevet 29. april 2011 Felgimport.no er importør av disse. Vet ikke helt hva du forventer at slike ting skal koste, men senterkopper koster som regel litt, og 200-300 kr er ikke en så alt for gal pris. Takk. 200-300 er greit så lenge det ikkje blir 200 frå utlandet, då blir prisen fort nesten det dobbelte pga. moms og behandlingsgebyr. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Ikke om du ber selger merke pakken med gift og/eller lavere verdi Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2011 Men det er ikkje lov! Eg sendte mail til 3-4 lokale forhandlarar. Mekonomen var billigast, 200 kroner for alle fire. Dei andre butikkane skulle ha frakt og dyrare per kopp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå