Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Stram streng

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg trur jeg leste en lik tråd for litt siden hvor det var annbefalt å smøre på med en krem, jeg husker ikke navnet på den sånn helt i farten, desverre.

Eller så kan du vel høre med fastlegen din vil jeg tru.

Lenke til kommentar

Ha sex og ha det gøy, så vil den nok en gang ryke. Du vil oppleve en del blod akkuratt da. Vent et par uker, og den gror flott og vil ikke være noe spesielt kort lenger.

Tro meg, been there, done that...

Evt. gå til legen og kutt.

Lenke til kommentar

Jeg tror det er litt forskjell fra sykehus til sykehus når det gjelder prosedyren. Noen steder kan du dra med en gang, andre steder må du ligge i en sykeseng i noen timer, bare i tilfelle noe skjer (som det aldri gjør). Tror du burde ringe til ditt lokale sykehus å skjekke før du bestiller.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Heisann!

Jeg tok en slik operasjon i går. Det var ikke noe å grue seg til i hele tatt, lokalbedøvelsen som doktorn satt rett i penishode var det verste. Resten merket jeg ikke.

Doktorn tok ett par snitt nedover strengen og gjorde den slakkere/lengere, det hele tok ikke mer enn 5-6 minutter.

Når jeg var ferdig sa han jeg skulle ta forhuden helt tilbake både morgen og kveld for å ta på en desinfiserende salve. Null problem. Litt øm, men det er vel bare å regne med. Absolutt ingen problemer å gå rundt hjemme(fikk beskjed om å ta det litt med ro de først dagene).

*sorry hvis jeg drar opp i en gammel tråd her, men det var den nyeste som omhandlet dette tema.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Heisann!

Jeg tok en slik operasjon i går. Det var ikke noe å grue seg til i hele tatt, lokalbedøvelsen som doktorn satt rett i penishode var det verste. Resten merket jeg ikke.

Doktorn tok ett par snitt nedover strengen og gjorde den slakkere/lengere, det hele tok ikke mer enn 5-6 minutter.

Når jeg var ferdig sa han jeg skulle ta forhuden helt tilbake både morgen og kveld for å ta på en desinfiserende salve. Null problem. Litt øm, men det er vel bare å regne med. Absolutt ingen problemer å gå rundt hjemme(fikk beskjed om å ta det litt med ro de først dagene).

*sorry hvis jeg drar opp i en gammel tråd her, men det var den nyeste som omhandlet dette tema.

Flott at du deler med oss. :) Hvordan vondt var det å få bedøvelsen, da? På en skala fra 1-10?

Lenke til kommentar

Flott at du deler med oss. :) Hvordan vondt var det å få bedøvelsen, da? På en skala fra 1-10?

Det var bare vondt i noen sekunder, men akkurat når han begynte å pumpe in den bedøvelsen var den nok en 7-8. Ga litt lyd fra meg da.

Men for guds skyld, ikke la det stoppe deg hvis du tenker på dette!

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...