Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Volvo 240 Problemer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, hvis den skal ha luftmengdemåler, og den ikke er der, så vil den ikke gå skikkelig nei.... Naturlig nok. Kjør den gamle tanksen til hogger`n, og innkaser 1500kr ;)

Nææi. skal ikke til hoggern med bilen,

Kan bære nevne delene som er nytt på bilen,

Bremsene

Senkesett

Ny Metalic svart lakk

Turbo

Fikk bilen for broren min døde i en bilulikke ;(

Bilen har vært Broren min sin og han selte bilen til kompisn min og jeg fikk den av kompisen min, Brorn min var veldiig glad i den bilen, sååe jeg Tror jeg beholder bilen ;)

Men han har likzom klart å ødelege Luftmengdermålern xD

Lenke til kommentar

Ja, hvis den skal ha luftmengdemåler, og den ikke er der, så vil den ikke gå skikkelig nei.... Naturlig nok. Kjør den gamle tanksen til hogger`n, og innkaser 1500kr ;)

Nææi. skal ikke til hoggern med bilen,

Kan bære nevne delene som er nytt på bilen,

Bremsene

Senkesett

Ny Metalic svart lakk

Turbo

Fikk bilen for broren min døde i en bilulikke ;(

Bilen har vært Broren min sin og han selte bilen til kompisn min og jeg fikk den av kompisen min, Brorn min var veldiig glad i den bilen, sååe jeg Tror jeg beholder bilen ;)

Men han har likzom klart å ødelege Luftmengdermålern xD

Da blir det straks noe helt annet :)

Men da ville jeg heller satt den i en garasje og heller tittet litt på den en gang i blandt..... Men så er jo ikke jeg noen stor fan av Epatraktor heller da

Lenke til kommentar

Såklart må en bil ha luftmengemåler. Uten luftmendemåler så blir blandingen av luft og bensin helt feil. Skaff deg en fra et bilopphuggeri, selv om den er brukt så er det mye billigere enn en ny en. Du får også hjelp til å skaffe riktig del der for du virker litt usikker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...