jevli Skrevet 28. april 2011 Rapporter Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Hei Fikk et tilbud per mail som jeg faktisk ville slå til på: http://cgi.ebay.co.uk/BENCH-MENS-LIGHTWEIGHT-AMBLE-OVERHEAD-Blue-BNWT-/170628394154#ht_2146wt_1139 Problemet er at de sender kun i Storbritannia Noen som vet hvor jeg kan skaffe meg en slik (helst blå) over nett eller på en norsk butikk? Ja, har søkt på Google men fant ikke noe.. Anyone? Mvh Birger Endret 28. april 2011 av gromit190 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. april 2011 Rapporter Del Skrevet 28. april 2011 Er ikke det bare en vanlig skjell jakke? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. april 2011 Rapporter Del Skrevet 28. april 2011 Det ser da ut som en helt vanlig windbreaker e.l. som kan fåes på enhver sportsbutikk. Du kan for øvrig spørre selgeren om de kan sende til Norge. Har fungert for meg ved flere anledninger. Lenke til kommentar
jevli Skrevet 28. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. april 2011 Det ser da ut som en helt vanlig windbreaker e.l. som kan fåes på enhver sportsbutikk. Du kan for øvrig spørre selgeren om de kan sende til Norge. Har fungert for meg ved flere anledninger. Takk for svar Hadde håpet på noen tips til nettbutikker da.. Men jeg fant en lignende jakke på en dansk nettside, bestiller inatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå