fiberkanin Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Henviser til denne tråden for å gi cred til en fyr som har fått tak i en chat-log fra kanalen til sony-hackerne. Her avsløres det at PSN ikke krypterte VISA-kort informasjonen på playstation 3. Interessant... Kilde: freak.no/forum/showthread.php?p=2078977 Mer info: Side 2: Sony: Hackere kan ha ditt kredittkort Elektronikkgiganten Sony har bekreftet at én eller flere hackere kan ha stjålet personlig informasjon fra opp mot 80 millioner kunder som bruker Playstation Network. Dette antas, ifølge Sky News, å være det største sikkerhetsbruddet i internetts historie. Hett tips: sperr kortet knyttet til din PSN konto, og skaff deg nytt kort. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 hvorfor har du mekka en egen tråd om dette? er mange aktive tråder rundt dette der du vil få mere respons =) sony får ta og erstatte alle kostnader ved kortbytte mener jeg. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 (endret) IDag måtte jeg sperre kortet mitt. Tydlig at ps3 tullet har en lang ettersleng. Blitt satt opp på et abonnement og ble trekt 64kr. Fikk mail fra MYPPHELP support om det, hvor de hadde absolutt all informasjon om meg osv og abonnement detaljene m.m skummelt.. Endret 16. juli 2011 av Dennis Aron Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå