GRØNÅS Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Eneste problemet er at alt som har med lyddrivere og sånn fungerer som det skal og alt det der. Men det er ingen system-lyder. Ingen innloggingslyd, ingenting sånt. Hvordan fikses det tilbake igjen? Dette skjedde etter at jeg gjorde et forsøk på å endre oppstartslyden (ikke påloggingsskjermen) via GNOME Login Sound i Oppstartsprogrammer (i System > Instillinger). Nå er det ingen systemlyder. Det er vel en måte å fikse dette på? En måte å resette til default-instilling? Det er ikke akkurat veldig gøy å måtte reinstallere hele distroen for å fikse problemet. Om det er commands som må til på terminal, så gi meg enkle instruksjoner, for jeg er ikke helt skarp på commands. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Hva kommer opp når du skriver "pulseaudio" i terminalen? Lenke til kommentar
Kaptein... Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Sitter ikke på en Ubuntu boks akuratt nå , men fant to linker som kanksje kan hjelpe deg: http://www.technixupdate.com/silent-mute-ubuntu-startup-sound-while-booting/ http://ubuntuguide.net/how-to-turn-offdownup-login-sound-when-ubuntu-gnome-startup Lykke til Lenke til kommentar
Kaptein... Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Windows. Ohh snapp! No one saw that one coming Lenke til kommentar
FBI21 Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Windows. Hva med det? ja. Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 28. april 2011 Forfatter Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Hva kommer opp når du skriver "pulseaudio" i terminalen? E: pid.c: Daemon already running. E: main.c: pa_pid_file_create() mislyktes. EDIT: HAHA! Glem det. Bare jeg som gjorde en slurvefeil... "Volum for varsel" lå til bunns... Endret 28. april 2011 av Grønås Lenke til kommentar
Kaptein... Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 HAHA! Glem det. Bare jeg som gjorde en slurvefeil... "Volum for varsel" lå til bunns... Hvis det er noen trøst er du ikke den eneste som har gått på den Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 28. april 2011 Forfatter Del Skrevet 28. april 2011 HAHA! Glem det. Bare jeg som gjorde en slurvefeil... "Volum for varsel" lå til bunns... Hvis det er noen trøst er du ikke den eneste som har gått på den Regner ikke med det nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå