Spragleknas Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Se her: http://www.itavisen.no/art/1299838.html Lenke til kommentar
b-urn Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Nostalgia.. jeg begynner nesten å gråte. SX'en var en boks langt forut sin tid. Bortsett fra det, syntes jeg vel ikke det var noen kjempebragd det her... SX-boksen var jo ikke akkurat liten da. Den maskina var ikke bærbar.. den var slepbar. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 25. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2003 Hehe... Hadde (har?) selv en Commodore 128D (med innebygd disk. stasjon). Kunne bygge den om til en koffert .... Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Jeg har sett den før. Det som er det stiligste med den er egentlig at han har brukt den originale skjermen, og at han faktisk bruker de originale Commodore-pluggene på baksiden. Han laget et lite kretskort som fungerer som overgang mellom moderne ting som USB, Ethernet osv, og de gamle Commodore-greiene. ITavisen er dog mer imponerte enn jeg er. Fin og gjennomført mod uansett. Lenke til kommentar
Kvakko Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Ser ut til at nesten all innmaten har blitt byttet ut, og maskinen er vel derfor ikke å karakterisere som en Commodore lenger, men en PC. Det er vel ikke annet enn en avansert versjon av diverse PC-i-koffert/PC-i-hjemmelaget-trekabinett/PC-i-videospiller-chassis modder som vi har sett noen ganger før. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 "Selv USB-tilkobling skal Dan ha fått fikset frem. " En ting vet jeg, og det er at gutten ikke har klemt en P3 1300 ned på et hovedkort fra midten av 80-tallet, og dermed er den eneste store bragden her å klare å trykke all dritten inn i en C64... Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 25. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2003 Mer info her: http://sx64.opsys.net/ ... men det så dere vell... :oops: Lenke til kommentar
TCK Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Det som er det stiligste med den er egentlig at han har brukt den originale skjermen, og at han faktisk bruker de originale Commodore-pluggene på baksiden. Enig! Det var ganske stilig at han brukte den orginale skjermen.. Men det er jo ikke en C64 da men... Omtrent bare skjermen, noen plugger, kabinettet og litt mer som er igjen av C64... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå