Joachim Vadseth Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Da har jeg bestilt alt jeg foreløpig kunne tenke meg til min mini-ITX-gamer. Kabinett: Lian-Li PC-Q08, sort Hovedkort: Zotac H67ITX-WIFI, Sandy Bridge Prosessor: Intel i5-2500K 3,3GHz 6MB L2 Minne: Corsair Dominator DHX+ 2x4GB 1600MHz Kjøling: Corsair H60 Hydra Series SSD: Corsair SSD Force Series F115 115GB Strømforsyning: Corsair AX750 Professional Series Skjermkort: EVGA GTX 570 HD 1280MB Optisk: LaCie DVD+/-RW DL USB, portabel Samt har jeg 2x2TB og 1x750GB som også skal inn i dette systemet. Kommer til å oppdatere med bilder etter hvert som jeg får komponentene og byggingen er i gang. Er spent på hvor trangt det kommer til å bli med strømforsyningen og hvor stramme slangene på H60 kommer til å bli. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Spennende, kunne tenkt meg noe lignende, men det ser ut til at det blir m-ATX på meg. Hvor mye klarering får du mellom CPU-kjøleren til PSU? Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 28. april 2011 Forfatter Del Skrevet 28. april 2011 Spennende, kunne tenkt meg noe lignende, men det ser ut til at det blir m-ATX på meg. Hvor mye klarering får du mellom CPU-kjøleren til PSU? Etter det jeg har lest så skal det være ca 10cm fra bunnen på hovedkortet til du treffer PSU-en. I og med at jeg skal ha en Corsair H60, så er det ei vannblokk og pumpe som skal på CPU-en, så tror ikke denne blir så mange centimetrene egentlig Får kabinettet og PSU i morgen håper jeg på. Har en kompis som også vurderer ny PC. Men han vil ha tripple channel, så da må han også opp til m-atx tenker jeg. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Denne tråden inneholder mangler i forhold til hva retningslinjene krever. Merk at prosjektet skal være påbegynt når man lager en ny tråd i arbeidsloggene. Arbeidsloggen mangler også kommentartråd. Ta en titt i retningslinjene for denne kategorien, så du kan utbedre manglene. Når manglene er utbedret kan du rapportere dette innlegget, så vil det bli fjernet. 1 Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Siden du ikke linker til en kommentartråd, så spør jeg her. Hvordan funker F115-disken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå