Filmvenn Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Tittel sier vel sitt, skriv ned din(e) siste "store/stolte" achievement her og del den med oss. Forklar gjerne hvorfor du er stolt over de/den utpekte achievementen du har låst opp. Retningslinjer: 1. Achievements som inneholder SPOILERE/"secret" skal postes i skjul og det skal nevnes hvilket spill achievementen er fra under. 2. Ikke skrive ned hver eneste achievement du låser opp, skriv heller ned noen du er litt mer stolt av. 3. Ikke snakk om "trophies", hvilket delforum vi er burde gjøre det åpenbart. 4. Ha med hvor mye achievementen er verdt. La meg starte. _________________________ Left 4 Dead What Are You Trying to Prove? 35G Survive all campaigns on Expert. Snakk om vanskelig achievement, hvordan denne er mulig å få tak i på ene campaignen som heter Blood Haverst uten glitch skjønner jeg ikke. Jeg klarte både No Mercy, Dead Air og Death Toll på Expert uten å glitche. De to siste brukte jeg godt over 10 forsøk på. Blood Harvest måtte jeg glitch til, og det er nok utrolig få som faktisk har den legit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå