Christiankit Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Hei Jeg spiller på en hardcore RP minecraft server. Men vi trenger flere aktive spillere. Ta å sjekk ut orginal tråden: http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=1025&t=287908 PS: De kjører nyeste minecraft uppdaten. Det kjøres eventer som driver rollespillet fremover. Endret 29. april 2011 av Christiankit Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Har begynt på denne, er morro med litt anderledes MC play. Hyggelige folk, og stilig med "quests" lignende greier osv. Anbefaler folk å sjekke den ut. Med mange nok fra forumet hadde jo en egen faction vært stilig. Lenke til kommentar
Christiankit Skrevet 4. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2011 Vi begynner nå å bli en god gjeng som spiller aktivt på denne serveren. Det er plass til 30-40 spillere på en gang og vi har fremdeles bare steady 7-11 spillere på om gangen. Så er bare å joine. Begynner virkelig å ta seg opp. Lenke til kommentar
EirikLago Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 This thread, has been BUMP'D Lenke til kommentar
Christiankit Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Jeg Bumper denne opp igjen. I går hadde vi 15 spillere online i en lang tid som aktivt spilte rollespillet. Det er factions som er i krig med hverandre og tre nye classes i tier 1: Blacksmith, theif og medic. Serveren har veldig mye og by på. Et enormt potensiale bare vi kunne fått flere spilere. Sjekk ut tråden her, du vil ikke angre. De 4/5 som har kommet til serveren via denne tråden er kjempe fornøyde. http://www.minecraftforum.net/topic/264398-⩤ikol-industries⩥thelostch2newrpsmpcustomclassesmcmmo/ PS: serveren er ikke på maintenece, den er oppe 24/7 til vanelig. Endret 6. juni 2011 av Christiankit Lenke til kommentar
Christiankit Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 Det ble laget en youtube video! sjekk den ut, håper dette drar flere til serveren. Clearsky er en hel norsk faction, jeg er vel den eneste norsken på serveren som ikke er med der men er mange andre bra factions å joine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå