Battone Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Jeg stusser over en ting, jeg har sett det flere ganger... Noen selger en eller annen sak på bruktmarkedet fordi dem har en for mye elns.. Her er ett eks: Sound Blaster Pro kompatibel 3D LydInnebygd mikrofon og høyttalare Smart Lithium Ion Batteri Inspiron 8500, Vekt fra 2,7 kg Mobile Intel® Pentium® 4 2.6 processor og1024ddr ram og sjermkort 64MB DDR nVidia GeForce4 4200 GO AGP 4X 2.0 USB-ports & 1 S-video out. koster 34600 4dager gamel grunn har 2 stk Hvordan klarer man å bestille en for mye av noe slikt, og poeng 2, om dette ble kjøpt for 4 dager siden, hvorfor ikke bare levere tilbake, angrefrist etc... Jeg klarer ikke helt å forstå dette, så kan noen hjelpe meg og kanskje forklare dette.. :o ps: fant ikke noen plass for dette emne, så jeg plasserte den bare her... sikkert ok... 8) Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 kanskje det bare er et salgstriks fra selger? Lenke til kommentar
gixer Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Jeg blir ikke overrasket hvis det er tyvegods... Lenke til kommentar
Battone Skrevet 25. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2003 Jeg vil ikke anklage noen, men den er "litt" suspekt den der.... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Ser ut som han vil selge begge siden han har lagt inn to annonser. :wink: Lenke til kommentar
Gondul Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 busted der ja, sikkert stjålet fra et hus i Oslo..... eller et Jæ....lig billig salgstriks fra en butikk......Kanskje han har splittet personlighet... neida, nå var jeg litt stygg..men skal være ening at dette lukter det litt svidd av ja...hmmm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå