Brann89 Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Har en Traffic 3000 (kassettspiller) i min ford fiesta. Men begynner å bli rimelig lei av å høre på radioen hele tiden. Så er det noen som veit om det finnest cd-spillere for slike biler? Som vil passe uten justeringer? Lenke til kommentar
avo Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Finnes jo nesten helt lik spiller med CD. Mener det var 5000 eller 6000 - let på Google og du vil finne. Tipper det finnes en del slike på E-bay eller på høggere til en grei pris - skal passe rett inn uten noen stor jobb. Hadde samme selv i min 97' Fiesta - husker jeg kjørte en Transit leiebil med CD utgaven, og var veeeeldig fristet til å bytte spiller i håp om at ingen merket det Alternativt finnes det rammer å sette inn i stedet for 3000-spilleren som gir plass til en vanlig spiller. http://www.elutstyr.no/index.php?cPath=149_213_218_552 Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 28. april 2011 Forfatter Del Skrevet 28. april 2011 Tror eg går for den siste, har kjøpt inn annlegg og alt, så det hadde passet best. Men da er det berre å finne en ny tilkobling som passer til Cd spilleren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå