Etaf Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Hei! Har et kamera med ødelagte taster og får dermed ikke trykket "ok" på kameraet når jeg kobler kameraet til PCen. Dermed kommer ikke kameraet opp på "Min datamaskin" o.s.v. Jeg ønsker å få ut bilder fra dette kameraet. Er det noen måter jeg kan fikse dette på? Tenker at siden det er tilkobling kan jeg ordne noe på PCen slik at den finner det. Takker for svar! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Hva med å ta ut minnekortet og putte det i en kortleser? Har du en bærbar kan det godt hende at den har innebygd kortleser. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Hadde jo vert en fordel og du fortalte oss hvilken kamera du har problemer med. Et alternativ er og laste fra minnekortet direkte, og har du ikke en minnekort leser kan du se om skriveren eller andre enheter har innebygget leser. Lenke til kommentar
Etaf Skrevet 27. april 2011 Forfatter Del Skrevet 27. april 2011 Tusen takk for raskt og godt svar! Men det er litt hast (dårlig planlegging:P), og har ingen tilgjengelig. Så lurte bare på om det fantes noen smarte programmer. Lenke til kommentar
arthon Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Hvis kamera står på On, altså at det er slått på men ikke kan slåes av og på, så kan du ta ut batteriet. Koble kamera til PC og så sette i batteriet. Da skal det komme opp automatisk i PC'n, om kanskje ikke i det programmet du vanligvis benytter. Hvis det ikke fungerer, ta med minne kortet til nærmeste foto butikk og få dem til å laste bildene over fra minnekortet til en minnepenn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå