-HugiN Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Jeje får feilmelding: you need more than 12 songs in playlist to use this funtion.. :-? :-? :-? Prøvd både me winamp 2.81 å 2.91... Noen tips? Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 hiv inn 12 sanger på playlisten da... eller last ned winamp 3 http://www.winamp.com/download/;$sessionid...0EFQRTN241GBCYY Lenke til kommentar
-HugiN Skrevet 25. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2003 hehh poenge va lixom at æ har 20 stk der no..... Lenke til kommentar
-HugiN Skrevet 25. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2003 Hmm leste også at det ikke virket med winamp 3, en annen ting er at winamp begynner å spille når jeg trykker på den men får ikke opp lista... :o Lenke til kommentar
Ze0s Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 brukerfeil kanskje? neida.. går ut i fra at du har t610? funket fett hos meg.. Lenke til kommentar
-HugiN Skrevet 25. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2003 Seff. har jeg T610... Dette gjør jeg: Mobilen: Slå på bluetooth (seff) Datan: Høyre museklikk bluetooth ikon i systemtray -> Rask tilkobling -> Bluetotth-Serieport -> T610 Bomp Laget serialport 1 forbindelse med bluetooth enheten (på comport 3) fyrer opp pc control Velger winamp mappe c:programfilerwinamp velger comport 3 koble til vips vaps tilkoblet Så prøver jeg winamp på mobilen, musikken starter men får ikke opp lista... En annen ting: når jeg trykker på move mouse så går derre statusbare over skjermen en haug av ganger før jeg gir opp, dvs kobler ikke til... Merkelig, for jeg får tilgang til aplication lista og får startet programmene der... Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 1. vis du har 20 sanger på den playlisten din, så SKAL den virke, men husk at de 20 sangene skal være på den samme playlisten, ikke 5 på den ene 10 på den andre osv, alt skal være samlet. Hadde samme probleme. 2. når du skal begeve mus, så jobber den bare, men vis du hadde vært så smart og beveged joysticken mens den jobber så ser du at musa beveger seg, den statusbaren skal gå fram og tilbake, men ikke bry deg om det. Bare beveg joysticken når du går inn på move mouse greia. Da skal at gå BRÆÆÆÆ. Lenke til kommentar
-HugiN Skrevet 26. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2003 Hmmm funka me musa ja, da gjenstår bare playlista, prøvd å sava å aillt muli flere gang på flere plassa osv osv, starta winamp før å etter pc control osv. funke fortsatt ikke Lenke til kommentar
-HugiN Skrevet 26. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2003 Hvilken winamp versjon har du da bassmania eller noen av de andre som har fått det til å virke? Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Hvilken winamp versjon har du da bassmania eller noen av de andre som har fått det til å virke? jeg bruker 2.80 jeg hadde samme problemet som det og gjorde følgende tiltak, vet ikke hvilken av de som hjalp, men det funka etterpå: lastet ned nyeste drivere til BT'en min avinstallerte pccontrol og alt av winamp versjoner ba en stille bønn installerte først winamp 2.80 og så pccontrol Lenke til kommentar
gotark Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Wooooohoooooo! Endelig fikk jeg det til. fikk det ikke til før. kan det være fordi jeg hadde en data som klikka HELE tiden.... hmm.. nææ, kanke være det vel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå