Capcent7 Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Jeg flytta inn på studentleilighet i fjor, og hadde lyst til å dekorere de store blanke veggene litt. Ettersom det ikke var noen kroker der, og ettersom jeg ikke hadde tillatelse til å lage hull i veggene, valgte jeg å bruke selvklebende tape-kroker som jeg kunne pelle av når jeg var ferdig med dem. Dessverre viser det seg nå at det er umulig å pelle dem av, uten at også en liten bit av veggmalingen følger med dem. Et av resultatene kan dere se her. Dersom jeg ikke gjør noe med dette, vil huseier leie inn profesjonell til å fikse det uten spesiell tanke på kostnader, og sende meg regningen. Derfor har jeg lyst til å finne en rimelig måte å fikse det på egen hånd. Har dere noen gode forslag som ikke inkluderer å kjøpe fullt malingsspann? Altså, finnes det noen mindre løsning man kan kjøpe for slike problemer? Det er snakk om tre små flekker på ca. 1x2 cm. Takk for tiden deres. Endret 27. april 2011 av Capcent7 Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Kjøp litt akryl-fugemasse i samme farge og klatte på.... Da blir det nokk bedre. Men ikke like bra som nytt. Men det husverten ikke oppdager, tar han ikke skade av heller.... Endret 27. april 2011 av Lakshore Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Dersom du får tak i nøyaktig fargekode, kan du kjøpe en malingsprøve (0.3 l) og bruke denne til å male over. Bruk flere tynne strøk. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Riv av et flak og ta med til noen som selger maling. De kan lese fargen av flak på 1x1cm eller noe. Kjøp litt sparkel, en liten rulle og litt pussepapir. Ta litt sparkel over såret. Puss lett av når det er tørt. Kjenn med hånden at det ikke er noen kant der. Mal over 1 strøk. Du ser nå om resultatet ser jevnt ut. Mal over flere strøk. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå