Petterboy95 Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Har hele PS3 Network en egen IP-addresse? Hva er den? Endret 27. april 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Hva skal man med det? mener du ps3en eller psn?? Er det noe DoS du har planer om? Men man kan ikke koble seg sammen med så mange andre gjennom en IP (kan man?) Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 27. april 2011 Forfatter Del Skrevet 27. april 2011 (endret) har itj nå planet om å hack nei: ) , men en æ kjenne kan kanskje prøv å finn ut mer om hackern viss han har ip te ps3 network, hva er psn? vet ikke om det går, ps3 er ned som du sikkert vet Endret 27. april 2011 av Petterboy95 Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Ja. Jeg lider av at det er nede Men som du selv sa. PSN er nede. Hvordan kan du finne noen gjennom noe som ikke er oppe? Men tror ikke det er mange som kan finne ut noe om h*n. H*n har hacket neste 75 millioner kontoer.. Men kan ikke hjelpe med IP. Sorry for det Endret 27. april 2011 av burndrinker Lenke til kommentar
Andaas123 Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 PS3er har ikke egen ip-adresse Lenke til kommentar
arcimist1 Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 vel, jeg tror hackerene hadde tatt knekken på de som koblet seg opp til psn nå, hacket deg og i samme slengen som psn for å rote i deres saker Lenke til kommentar
arcimist1 Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) men jeg vet desverre ikke hvordan en skal få fatt i ip-en til psn, er mye lettere på pc, der kan du bare pinge nettsiden du har tenkt å finne ip-en til Endret 27. april 2011 av arcimist1 Lenke til kommentar
arcimist1 Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 eller hvis det er en venn du vil finne ip-en til, bruker du msn og en kommando i cmd/system32 filen som heter netstat elns. Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 27. april 2011 Forfatter Del Skrevet 27. april 2011 haha takk for hjelpen , det var en fyr jeg snakket med fra nederland som kunne prøve å koble seg inn via datan sin , men han måtte ha ip, men vi får se hvordan det går . satser på at ps3en er oppe til helga : ) Ja. Jeg lider av at det er nede Men som du selv sa. PSN er nede. Hvordan kan du finne noen gjennom noe som ikke er oppe? Men tror ikke det er mange som kan finne ut noe om h*n. H*n har hacket neste 75 millioner kontoer.. Men kan ikke hjelpe med IP. Sorry for det ja det er kjipt en venn fra nederland skulle se om han komm inn på ps3 systemet via datan , men han kunne bare prøve og ikke love noe. vi får se .. kommer nokk opp til helga igjen go kveld alle sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå