malcolm2 Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Har nettopp satt opp min maskin på nytt, og da dukket det selvfølgelig opp enda ett problem. Explorer vil ikke vise et eneste bilde når jeg er på internett. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 sett opp maskinen på nytt igjen =) Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Gå til Verktøy-menyen i IE. Så velger du "Alternativer for internett" -> "Avansert". Under "Multimedia", er det hooket av på "Vis bilder"? Lenke til kommentar
b-urn Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Kan være noe i oppsettet: Er Tools/Internet Options/Advanced/Multimedia/Show Pictures krysset av? Lenke til kommentar
malcolm2 Skrevet 25. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2003 Ja det har jeg sjekket. Den er hukket av. Alle bildene kommer opp med et rødt kryss. Trykker jeg høyre musknapp og velger "vis bilde" så kommer bildet fram etterhvert. Lenke til kommentar
b-urn Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Snodig. Det er den oppførselen man får hvis det ikke er krysset av for "vis bilde". Det er mulig at en verdi har hengt seg opp/at checkboxen viser feil. Prøv følgende: Ta vekk avmerking, trykk på Apply (eller nå hva det heter på norsk), slå på igjen avmerking og trykk Ok. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Vet at dette egentlig ikke fikser problemet, men hva med å installere Opera? Selv om IE følger med windows, betyr ikke det at den er mye enklere og bedre å bruke. Tar bare noen minutter å laste ned og installere Opera... Lenke til kommentar
Electr0n Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 IE er letteste allternativ mener jeg, slipper å måtte vende seg til en ny browser, og de fleste bruker IE. De som bruker Opera eller linux browsere lar som regel ikke andre bruke browsern sin allikvel så.. gå for IE du. Tools->Internet Options->Advanced->Restore Defaults, det retter opp alle innstillingene igjen. håper det funker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå