Toalettet Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Det står i alle lobbyer; infected by shark og maase greier. Føler dem har aimbot en smule.. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 YAY, Xbox360 er hacket Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Bare phising, ikke hacking. Lær forskjellen. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Har sett det et par ganger, men er sjeldent. Kommer en tekst når du entrer serveren, i masse forskjellige farger. Går vekk i et par sekunder, også kommer det igjen. Plagsomt. Det beste er egentlig å leave med en gang. Endret 27. april 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Har vel egentlig pågått lenge, både på PSN og Xbox Live. Her er et eksempel fra desember 2009 jeg var borte i. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Bare phising, ikke hacking. Lær forskjellen. Det jeg sa var ironi siden je ger PS3 fans. Hadde ingenting å gjøre med phishing og jeg vet faktisk forskjellen! Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Har vel egentlig pågått lenge, både på PSN og Xbox Live. Her er et eksempel fra desember 2009 jeg var borte i. Nei dette er noe helt annet. Gamertag modding har eksistert i evigheter ja, men dette er noe nytt. Fyller hele skjermen med meningsløs tekst av " bla bla bla has been infected by shark360 something something". Utrolig irriterende. Er vel som tidligere nevnt the phising greierne og har vel en sammenheng med at MS har en alert på XBL tjenesten sin atm. Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 28. april 2011 Forfatter Del Skrevet 28. april 2011 Fant ut at det er fordi xbox unbannet de bannede xboxene inkl. Jtag modifiserte. Dette gjorde det lett for andre xboxer å hoste CL's Pm me if u want in<3 Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 (endret) Challenge lobbies kommer man borti hele tia på x360 for tia Endret 6. mai 2011 av Berniy Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Jepp og det er forbanna annoying. Jeg tør knapt gå inn i en FFA lobby nå for tiden i fare for at jeg plutselig unlocker alle challenges. Håper XBL finner ut av problemet og får sparket idiotene på hue og ræva ut av XBL. Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Det mest irriterende er de lobbyene som spammer ut tekst som f.eks: ''I g0t w4llhackz from blablabla''. Denne teksten fyller store deler av skjermen, og skaper problemer for oss med PVR som prøver på klipp etc. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Det også ja. Idag kom jeg over enda en annoying variant. Alle CP for hosten var Chopper Gunner. Nå må MS ta affære å få fjernet de forbanna modda boxene. Samme lobby var det selvfølgelig to karer som spammet skjermen med youtube linkene sine. Lenke til kommentar
Spill&Dill Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Kommet ny patch i dag.......spilt i 90 min uten å ha sett noe til hacka spill. Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Har ikke sett noen hacka lobby'er etter Patchen, så er stor fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå