Bllink Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Hei! Jeg liker veldig godt å sovne til en film på pcen o.l. Men nå etter jeg har flytta, for ca et år siden, så har datan stått ved siden av senga. Så jeg må ligge på sida for å klare å sjå noke. Men dette har ført til at eg har blitt så sliten(?) på siden av hofta at eg klare ikkje å ligge på sida lengre. Det er ikkje noken intense smerter elns, men kjenner det godt at noke ikkje er som det skal være. Er hofta mi rett og slett sliten, eller fått for masse press på seg? Kan kiropraktor fikse opp eller se på dette? Takker for svar Ps: Er gutt, 21år. Lenke til kommentar
Henriette.. Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Har hatt samme problemet selv, for en stund tilbake, så jeg på film nesten hver dag, før jeg skulle legge meg. Jeg satt i senga (med føttene oppi senga), og dataen stod på skrivepulten (som er høyere enn senga). En dag jeg våknet, var hofta ubeskrivelig vond, og jeg gikk til doktoren etter et par dager, siden smertene ikke ville gå over noe særlig. Svaret jeg fikk, var at jeg rett og slett hadde "sliti ut" hofta, og at jeg ikke burde gjøre det igjen på en stund. Så kanskje du burde ta en pause fra det, eller kanskje finne noen andre måter å ligge på? Eller finne en god måte å sitte på, samtidig som at det er god utsikt til dataen? Bare HELST IKKE ligg på hofta sånn som du har gjort før Endret 27. april 2011 av Henriette.. Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 27. april 2011 Forfatter Del Skrevet 27. april 2011 Oida, det var no å treffe spikern i kista Akkuratt samme problemet. Nei hadde pcen ut av rommet i 2mnd ca. Og da la eg meg alltid til å sove på andre sida av hofta, men man kan jo ikkje styre ossen man snur seg om natten da. Og om eg skal sjå film nå, så må eg ligge på magen. Har prøvd å belaste hofta minst mulig, men det forsvinner ikkje, er bare det som er problemet. Men sia doktoren ikkje hadde noken vidunderkur til deg, så har han det vell tvilsomt til megg heller Men takker for svar likavell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå