TanglewoodD Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Begynt å spille Silent Hunter 5, å da jeg skulle torpedere livet ut av en jolle, ble brått angreps-kartet mitt litt rart. Diverse båter blir ikke båter, men runde dingser, med ringer rundt. vanligvis pleier det å være bilde/skygge av båter. Noen som veit hva jeg har trykka på for å ødelegge dette? hehe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Den innerste oransje viser hvilke grader de kan lytte etter deg når du er under vann. Propellstøy forhindrer lytting i kjølvannet. HVa den røde og den sorte står for vil jeg anta er hvor de er best til å se deg. Båten er det lille skråstilte kvadratet, og streken viser hvor den kommer fra. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 27. april 2011 Forfatter Del Skrevet 27. april 2011 Dette er jeg så absolutt klar over, å det er HELT okei ;p Problemet er at den har blitt sånn de siste to timene. vanligvis er ikke dette der, men bare små minatyrer modeller av båter. jeg trenger de små modellene for å regne ut vinkel ol på torpederingene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Aha, Feiltolket det til at du nettopp hadde begynt å spille jeg. Da tror jeg du får loke rundt i settings eller no slikt? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 27. april 2011 Forfatter Del Skrevet 27. april 2011 Aha, Feiltolket det til at du nettopp hadde begynt å spille jeg. Da tror jeg du får loke rundt i settings eller no slikt? har prøvd.. Irriterer meg litt det nye oppsettet iforhold til de gamle på 3`ern.. Det var bra, enkelt og fungerte tipp topp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå