Gå til innhold

Tips til rpgactionadventure-spill!

Argoniel

Anbefalte innlegg

Hei!

Nå har jeg akkuratt runda Portal 2 og alle andre nye spill så trenger ett lite tips om hvilket spill jeg burde spille, helst noe relativt nytt noe :)

Da har jeg veldig lyst til å spille noe i retning en blanding av Dragon Age: Origins, Mass Effect, Red Dead Redemtion, Borderlands, Fable og Oblivion :p

Dvs: Ett åpent og stort spill, helst i gamle dager, løpende rundt med sverd og pil & bue i 3dje person.

Helst ingen av de over, da jeg har spilt disse ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

X360 og PC :)

Hvilket S.T.A.L.K.E.R? Det er vel flere titler?

Men hadde mest lyst på ett uten skytevåpen, men får vel teste ut detta og ^^

Du nevnte ikke Fallout ?

Grunnen til det er at jeg ikke har spilt 1-3 og føler da jeg misser litt av storyen i New Vegas, pluss at det av en eller annen merkelig grunn ikke frister meg :p

Men har hørt at hvis jeg liker Borderlands burde jeg absolutt like Fallout... Så får se :)

Lenke til kommentar

Med tanke at hvert fallout spill har forskjellige hovedfigurer og er sett flere år etterhverandre og på forskjellige steder, er fallout en serie du ikke trenger å ha spilt 123..etc som sånn på God of War, Mass effect og spill som følger en karakter.

Synes at du burde ivhertfall prøve det.

Lenke til kommentar

Grunnen til det er at jeg ikke har spilt 1-3 og føler da jeg misser litt av storyen i New Vegas, pluss at det av en eller annen merkelig grunn ikke frister meg :p

Men har hørt at hvis jeg liker Borderlands burde jeg absolutt like Fallout... Så får se :)

Som allerede sagt, du trenger ikke å ha spilt tidligere spill i det hele tatt. Vil anbefale å spille Fallout 3 mer enn New Vegas. Men jau, er spill som tar litt tid før det setter klørna i deg, men når du først er kommet så langt så vil du bare ha mer og mer.

Lenke til kommentar

X360 og PC :)

Hvilket S.T.A.L.K.E.R? Det er vel flere titler?

Men hadde mest lyst på ett uten skytevåpen, men får vel teste ut detta og ^^

Du nevnte ikke Fallout ?

Borderlands og Fallout er veldig forskjellige spill da, eneste felles er vel settinga.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...