martysama Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Heisann. Jeg oppdaget at jeg ikke får til å spille Cod:Mw2 pågrunn av at jeg ikke får til å logge meg på Playstation Network. Når jeg velger "Logg inn" kommer det bare "Vedlikehold pågår på PlaystationNetwork. Noen som vet hvor lenge dette kommer til å vare eller om det er noe jeg kan gjøre? Trenger svar raskt. M Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 PSN nede siden forrige onsdag Lenke til kommentar
martysama Skrevet 27. april 2011 Forfatter Del Skrevet 27. april 2011 PSN nede siden forrige onsdag takk.............faen Lenke til kommentar
bomp79 Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 siste jeg har fått med meg er at PSN skal være igang før 31 mai.. Lenke til kommentar
mr.XXX Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 PSN er oppe igjen nå. Har vært innom og drept noen nylig... Måtte laste ned ny programvare, lage nytt passord og jeg oppdaterte billing-infoen for sikkerhets skyld. Virker igjen :-) Blir sent i kveld ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå