Gå til innhold

Bonjour fra apple - hvordan fjerne?

Anbefalte innlegg

Heisann,

jeg har prøvd ganske mange forskjellige metoder på å få fjernet programmet som heter Bonjour. Men uansett hva jeg prøver, så vil det ikke slettes...

Når jeg går inn på kontrollpanelet, og legg til eller fjern programmer, så går jeg til Bonjour og trykker fjern. Da kommer det opp en melding som sier: "funksjonen du prøver å bruke, er på en nettverksressurs som ikke er tilgjenlig"....

Noen som vet hva jeg skal gjøre for å få fjernet Bonjour?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøve å avinstallere / avslutte prosesser på alle andre Apple-programmer du har?

Det er forsøkt. Jeg kan avslutte de fleste programmene fra Apple uten problem. Men det eneste jeg liksom ikke får gjort noe med er iTunes og Bonjour, som ikke vil fjernes, uansett hva jeg gjør

Lenke til kommentar

Hadde samme problemet med iTunes for noen år siden. Det endte med at jeg brukte iTunes på en annen PC, helt til jeg reinstallerte den med problemet på (dog av andre grunner).

Men jeg vet dessverre ikke hva som kan løse problemet ditt.

Endret av wacz
Lenke til kommentar

Hadde samme problemet med iTunes for noen år siden. Det endte med at jeg brukte iTunes på en annen PC, helt til jeg reinstallerte den med problemet på (dog av andre grunner).

Men jeg vet dessverre ikke hva som kan løse problemet ditt.

helt i orden, takk for innspill uansett

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...