TukkiMukki Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Hei! Nå har jeg gått med vonde ankler,hæler og "rist" i snart et halvt år... Smertene kommer som oftes opp etter løping,jogging eller en dag med shopping. Foreldrene mine kaller det voksesmerter, voksesmerter har jeg hatt før å det minner ikke! Det er helt utrolig vondt! Smertene kommer i anklene, hælene, Akilisene rista og noen ganger unde bena. Så stort sett alt unde anklene gjør vondt! Er vondt i musklene og i senene. Noen som vet hva det kan være, eller har opplevd lignende? Jeg er en jente på 13 år. Takk for alle svar! Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Jeg tror definitivt du skal ta dette opp med lege. Det kan godt være noe som kan lindres eller behandles relativt enkelt. Om ikke annet så for å utelukke at det er en sykdom av noen sort. Lenke til kommentar
misterpogo Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Har noe lignende selv. Ble henvist til fysioterapeut der det le fastslått at jeg hadde overpronering (om det er rett staving..) En skeivhet i ankelen som gjør at man trår feil (en del av fotsålen er flat, der det vanligvis er bue, men er fortsatt ikke plattfot). Gikk til innkjøp at sko med riktig såle for dette problemet. Det hjelper, men merker det enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå