Wishmaster1 Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Hvordna er Nissan Kubistar? Jeg er over 190, er det plass til meg i bilen? Hvordan er den i forhold til rust og priser på service?? Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Er vel en Renault Kangoo med annet logo i grillen? God plass over hodet, men setet går ikke langt nok bakover for min del (har en Kangoo 2004, er 18x cm høy men litt vel glad i beinplass og når jeg har justert setet slik at beina er nok plass får jeg ikke justert ryggen bakover fordi den treffer skilleveggen i varebilen). Sikkert veldig avhengig av model-år også da, om du har det. Endret 1. mai 2011 av Flippo Lenke til kommentar
Wishmaster1 Skrevet 28. april 2011 Forfatter Del Skrevet 28. april 2011 Er vel en Renault Kangoo med annet logo i grillen? God plass over hodet, men setet går ikke langt nok bakover for min del (har en Kangoo 2001, er 18x cm høy men litt vel glad i beinplass og når jeg har justert setet slik at beina er nok plass får jeg ikke justert ryggen bakover fordi den treffer skilleveggen i varebilen). Sikkert veldig avhengig av model-år også da, om du har det. hmm jaha.. Fransk :-( ikke no særlig da.. Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Skal ikke argumentere for eller mot franske biler jeg :-) Finnes en del å lese om dem begge på nettet. Bare pass på om du kjøper en rød Kangoo. De fleste av dem har posten hatt som leasingbiler og de har ikke vært gode på vedlikehold... http://uk.cars.yahoo.com/car-reviews/car-and-driving/nissan-kubistar-van-range-1004370.html Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) Postbiler blir jo fulgt opp med servicer, og har kortere intervaller enn vanlig. Hvordan de har blitt kjørt er jo en annen sak. Jeg har en '04 Kangoo 4x4 (tidligere postbil) som kupémessig er lik den du ser på, bare med en litt annen skillevegg. Jeg er 180 og har god plass, og har også en del cm å gå på mtp å skyve setet lenger bak. Med unntak av senterkløtsjen på 4x4-systemet som nå har tatt kvelden (er forøvrig levert av Nissan), så har jeg ikke hatt noen problemer med den til tross for at den snart har gått 200k km. Hadde en pre-facelift i familien som gikk problemfritt i mange år før den ble videresolgt også. Siden det er en Renault er heller ikke rust noe tema. Endret 30. april 2011 av >Jonas< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå