Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvordan er Nissan Kubistar?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vel en Renault Kangoo med annet logo i grillen? God plass over hodet, men setet går ikke langt nok bakover for min del (har en Kangoo 2004, er 18x cm høy men litt vel glad i beinplass og når jeg har justert setet slik at beina er nok plass får jeg ikke justert ryggen bakover fordi den treffer skilleveggen i varebilen). Sikkert veldig avhengig av model-år også da, om du har det.

Endret av Flippo
Lenke til kommentar

Er vel en Renault Kangoo med annet logo i grillen? God plass over hodet, men setet går ikke langt nok bakover for min del (har en Kangoo 2001, er 18x cm høy men litt vel glad i beinplass og når jeg har justert setet slik at beina er nok plass får jeg ikke justert ryggen bakover fordi den treffer skilleveggen i varebilen). Sikkert veldig avhengig av model-år også da, om du har det.

hmm jaha.. Fransk :-( ikke no særlig da..

Lenke til kommentar

Postbiler blir jo fulgt opp med servicer, og har kortere intervaller enn vanlig. Hvordan de har blitt kjørt er jo en annen sak.

Jeg har en '04 Kangoo 4x4 (tidligere postbil) som kupémessig er lik den du ser på, bare med en litt annen skillevegg. Jeg er 180 og har god plass, og har også en del cm å gå på mtp å skyve setet lenger bak.

Med unntak av senterkløtsjen på 4x4-systemet som nå har tatt kvelden (er forøvrig levert av Nissan), så har jeg ikke hatt noen problemer med den til tross for at den snart har gått 200k km. Hadde en pre-facelift i familien som gikk problemfritt i mange år før den ble videresolgt også.

Siden det er en Renault er heller ikke rust noe tema. ;)

Endret av >Jonas<
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...