Skrujernet Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Hei, nettopp kjøpt meg VPN (strongvpn.com) og trenger Netflix eller hulu. Hvordan skal jeg få betalt når de ikke godtar norske kredittkort? Prøvde med paypal på netflix, men de trenger vel at man har registrert et kort med paypal? Trenger hjelp Lenke til kommentar
TripleRainbow Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Uhm, men da er det vel i så fall bare å registrere kortet ditt på Paypal? Om jeg ikke misforsto deg helt, selvsagt Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 27. april 2011 Forfatter Del Skrevet 27. april 2011 Må sikkert ha kort fra statene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Jeg hadde ingen problemer med å lage meg konto med norsk visa. Derimot PayPal hadde jeg problemer med. Nå gjaldt dette primært prøvemåneden men ser ikke for meg at det gjør noen forskjell. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Bor selv i USA og bruker norsk kredittkort. Hulu maatte jeg sende en mail til de foerst saa de fikk whitelista kortet, Netflix mener jeg gikk helt fint med norsk kort. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 7. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2011 Ja, nettflix tok norske Visa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå