Kevlar Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) 4 måneder siden jeg har kunnet trene ordentlig nå, pga. en betennelse i ac-leddet. Føler hele kroppen degenerer, hørte jeg noen si "atrofi"? Har allerede mistet en god del kilo muskelmasse, og føler også at jeg flytter vekt til steder jeg virkelig ikke er interessert i å ha det. Masse hardt arbeid som renner ut i sanden... Så kommer poenget: Er det noe poeng å "deffe" til sommeren, siden jeg ikke har mulighet til å bulke uansett? Jeg er redd for at jeg kommer til å se helt auschwitz ut med den massen jeg har nå, hvis jeg går ned til sixpack-fettprosent. Endret 27. april 2011 av Kevlar Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Jeg ser ingen grunn til å deppe Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 27. april 2011 Forfatter Del Skrevet 27. april 2011 Det bildet ble merkelig lite, jeg er tydeligvis ingen forum-trollmann... Jeg ser ingen grunn til å deppe Takk for det. Jeg ser bare tap, muskeldød og fordervelse. Men man blir kanskje litt blind av egen innbilt ulykke etterhvert, spesielt når vektpila peker stadig lenger nedover. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Det er sikkert mulig du var større før, men foreløpig så ville jeg tro at det er vanskelig å se for de du sikkert vil at skal se på kroppen din når du går rundt i bar overkropp. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 27. april 2011 Forfatter Del Skrevet 27. april 2011 Har ingen planer om å gå rundt i bar overkropp med det første. Det blir enten noen dager med løping, eller å beholde skjorta på i sommer:) Lenke til kommentar
storken Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Vel, håper dette kan motivere deg: Det er visstnok lettere å trene tilbake tapt muskelmasse, enn det er å trene opp muskelmasse første gang. Folk som har vært på harde dietter har lagt på seg 3-4 kg muskler på så kort tid som 6 uker. Denne: "The definition of lean gains", kanskje motiverer deg? Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå