Gå til innhold

Flashing av Abit NF7-S v.2.0 virker ikke!

hwlars

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kompis av meg gjorde det samme. Flashet det nye HKet sitt (samme merke som du har.)

intet liv etter flashing. Vi trodde det var gone.. men etter 30mins der vi vi nappet ut ALT i maskinen og fjernet batteri osv så kom den itilbake. vi sjekket på nettet og det var et par andre og som hadde hadde samme opplegg..

Lenke til kommentar
Hwlars, jeg fikk biosen i posten i dag. Den er nå flashet med bios versjon 1.7 og fungerer bra. Jeg legger den i en rød postkasse i morgen. Dersom du er heldig har du biosen på lørdag.

Treng ikke å få den da! EDr på ferie da, kommer tilBAKE PÅ (om5dager tror jeg) Så den er sikkert i postkassa da!

Lenke til kommentar

kvalm. Full honnør til BYGGERN som løste saken og som tydeligvis er så profesjonell at han både prøvde å hjelpe samtidig som han ikke hoverte. Og også skryt til de få som virkelig prøvde å hjelpe.

Personlig har jeg driti meg ut mange ganger og kommer til å gjøre det enda flere ganger(uforbederlig idiot). Men det betyr ikke at folk skal trenge å gni det inn for det. Jeg innser nok selv når jeg har "bæsja på leggen" og det gjør nok de fleste andre også.

Lenke til kommentar
kvalm. Full honnør til BYGGERN som løste saken og som tydeligvis er så profesjonell at han både prøvde å hjelpe samtidig som han ikke hoverte. Og også skryt til de få som virkelig prøvde å hjelpe.

Personlig har jeg driti meg ut mange ganger og kommer til å gjøre det enda flere ganger(uforbederlig idiot). Men det betyr ikke at folk skal trenge å gni det inn for det. Jeg innser nok selv når jeg har "bæsja på leggen" og det gjør nok de fleste andre også.

Enig, men husk dette er refleksjoner som ofte kommer når man blir litt eldre. Tror mange "idotsvar" er skrevet av fjortiser som er "verdensmestre" :lol:

Erfaring er ikke basert på hva som skjer deg, men det du gjør med det som skjer deg.

MAO lær av feilene :roll:

Lenke til kommentar

Du har gjort samme feil som jeg gjorde da jeg flasha. Brukte også winflash, så den flasher bios-brikken uansett om det er gal versjon.

Dette er ca 3 måneder siden, har enda ikke fått det fikset(mye tull med komplett). Men får 2 nye bios brikker i morgen, som jeg håper virker. De sendte 2 stk. denne gangen for å være sikker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...