cptCory Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Hei hei. Jeg sitter nå og tenker tilbake på et spill jeg spilte for mange år siden, sikkert 10 år siden eller mer. Det var et romspill, hvor man styrte et romskip gjennom huler, på en måte labyrinter. I tillegg måte man skyte forskjellige blinker i riktig rekkefølge for å åpne porter osv. Spillet var i 3D og fungerte best med joystick, jeg husker ikke navnet kan noen hjelpe ? =) Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Descent en eller to kanskje? http://www.youtube.com/watch?v=LtgepMDikeU Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 27. april 2011 Forfatter Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Det var ikke Descent, spillet hadde bedre grafikk enn det. Det var fiendefly med i spillet men ikke mennesker eller andre karakterer. Man fikk etterhvert raketter osv. å skyte med i tillegg til laser som jeg tror var standard. Det ligner litt Descent, men det er som sagt mer detaljert grafikk og som jeg husker bedre lyd og musikk. Endret 27. april 2011 av s1337en Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Terminal Velocity? Husker jeg spilte det sykt mye for evig mange år siden. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Styrte man en slags veps? Husker jeg spilte noe på N64 for lenge siden, der man styrte noen veps eller romskip eller jeg vet ikke hva som skjøt med laser, og det var fiender. Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 27. april 2011 Forfatter Del Skrevet 27. april 2011 Det ligner også terminal velocity, men er ikke det. Jeg husker HUD'n hadde søyler nede på venstre side for power/propulsion, samt en blå søyle for armor eller hull styrke det var sikkert flere ting og , men husker dem ikke. som i terminal velocity var det porter som åpnet seg så man fløy omkring under jorda. Jeg mener grafikken var bedre enn i terminal velocity også. Romskipet var ikke en veps og det var før N64 ble lansert at jeg spilte dette på en pc, spillet var på cd-rom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå