Gå til innhold

Hjelp, leter etter gammelt romspill.

Anbefalte innlegg

Hei hei.

Jeg sitter nå og tenker tilbake på et spill jeg spilte for mange år siden, sikkert 10 år siden eller mer.

Det var et romspill, hvor man styrte et romskip gjennom huler, på en måte labyrinter. I tillegg måte man skyte forskjellige blinker i riktig rekkefølge for å åpne porter osv. Spillet var i 3D og fungerte best med joystick, jeg husker ikke navnet kan noen hjelpe ? =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var ikke Descent, spillet hadde bedre grafikk enn det. Det var fiendefly med i spillet men ikke mennesker eller andre karakterer. Man fikk etterhvert raketter osv. å skyte med i tillegg til laser som jeg tror var standard.

Det ligner litt Descent, men det er som sagt mer detaljert grafikk og som jeg husker bedre lyd og musikk.

Endret av s1337en
Lenke til kommentar

Det ligner også terminal velocity, men er ikke det. Jeg husker HUD'n hadde søyler nede på venstre side for power/propulsion, samt en blå søyle for armor eller hull styrke det var sikkert flere ting og , men husker dem ikke.

som i terminal velocity var det porter som åpnet seg så man fløy omkring under jorda. Jeg mener grafikken var bedre enn i terminal velocity også.

Romskipet var ikke en veps og det var før N64 ble lansert at jeg spilte dette på en pc, spillet var på cd-rom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...