H4NS Skrevet 28. april 2011 Forfatter Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Den bare kommer og kommer igjen, skal jeg legge ut en video? Rettelse: Uansett om jeg klikker på Play(Offline) eller Play, så går det en stund, også plupper den opp igjen.. Endret 28. april 2011 av H4NS Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Hva med å bruke steam, som jeg skrev før her? Jeg har gjort det med flere spill, og det har funket ypperlig. Tar jo litt tid å laste ned, men ikke så lang tid som du har brukt på å få det til å funke uansett. Da får du alt av patcher installert i tillegg, ittno knussel. Lenke til kommentar
H4NS Skrevet 28. april 2011 Forfatter Del Skrevet 28. april 2011 Jeg finner spillet (GTA IV PC VERSION els.?), og går videre til kjøp spillet, men skal jeg da kjøpe det? Eller hvordan kan jeg skrive inn produktkoden? Lenke til kommentar
H4NS Skrevet 28. april 2011 Forfatter Del Skrevet 28. april 2011 Nå lagger det faktisk så fælt at jeg ikke får gått engang.. Jeg begynner inne i huset hans, også når jeg går ut, begynner det å lagge.. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Jeg har markert feil. Først legg til spill, så aktiver et produkt i Steam. Lenke til kommentar
H4NS Skrevet 28. april 2011 Forfatter Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Ok, skal prøve men dette går ikke utover slik at jeg ikke får installert spillet vanlig igjen, aktiveringskoden blir ikke "brukt opp"? EDIT: Jeg var innpå der i sted, men jeg har ikke så lang aktiveringskode? Også står det at den er ugyldig.. Endret 28. april 2011 av H4NS Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Hmm... da aner jeg ikke. Jeg har brukt "brukte" koder i Steam før, uten problemer. Sorry. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå